نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ادعای عجیب رقیب ایران؛ حضور در این تورنمنت برای سلامت بازیکنان مضر است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام فدراسیون فوتبال روسیه تیم ملی فوتبال این کشور خرداد ماه در تورنمنت کافا شرکت نخواهد کرد.

عدم شرکت تیم ملی روسیه در تورنمنت کافا درست عکس تصمیمی است که فدراسیون فوتبال ایران برای تیم ملی گرفته است. با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال تیم ملی در تورنمنت کافا شرکت خواهد کرد.

ماکسیم میتروفانوف دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه به صراحت گفت تیم ملی فوتبال این کشور در تورنمنت کافا شرکت نمی‌کند. او دلیل عدم حضور روسیه در کافا را اینطور عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نمی‌خواهد بعد از شروع بازی‌های لیگ به بازیکنان فشار وارد کند.

اما عدم حضور روسیه در تورنمنت کافا دلایل دیگری هم دارد. روس‌ها می‌گویند شرایط آنجا (میزبان) وحشتناک است؛ گرما و زمین‌های بسیار بدی در آنجا وجود دارد و  فدراسیون فوتبال روسیه می‌تواند رقبایی با شرایط مطلوب‌تری پیدا کند. آنها هم چنین عنوان کرده اند؛ باید به سلامت بازیکنان فکر کنید و بلافاصله بعد از فصل آنها را وارد مسابقات دوستانه نکنید.

تیم‌هایی که قرار است در کافا شرکت کنند جز ایران تیم‌هایی چون قرقیزستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان هستند. بیش از اینکه ایران از بازی با این تیم‌ها خرسند شود، این تیم‌ها هستند که از بازی با ایران خرسند خواهند شد. چون با یکی از تیم‌های درجه اول فوتبال آسیا بازی خواهند کرد. به واقع این بازی‌ها بیشتر به سود حریفان تمام می‌شود تا تیم ملی فوتبال ایران.

بهتر است تیم ملی فوتبال ایران دلایل عدم حضور روسیه در کافا را متوجه شود و به جای بازی با این تیم‌ها در کافا با تیم‌های بهتری در فیفا دی خرداد بازی کند.

یکی از مشکلات بزرگ تیم ملی در سال‌های اخیر عدم بازی با تیم‌های بزرگ بوده است. به همین خاطر وقتی وارد تورنمنت‌های بین المللی می‌شود، تازه در اندیشه کسب تجربه است، در حالی که تجربه باید در بازی‌های دوستانه به دست آید و در بازی‌های رسمی به اجراء گذاشته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی