نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
۱۶ |
۰
کلوب| به این استقلال احترام بگذارید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌هایی که فوتبال را خوب دنبال می‌کنند متوجه صلابت و توانایی تیمی که تصمیم دارد به دومین قهرمانی خود برسد شده‌اند.

یک شکست، یک تساوی و ۹ برد متوالی سهم تیمی است که تصمیم جدی برای کسب دوباره جام قهرمانی دارد.

این نتایج سهم تیمی است که حالا با صدرنشین هم امتیاز است و حتی تفاضل گل آن بهتر از صدرنشین است اما به‌خاطر بازی رو در رو، دوم جدول است.

تیمی که در این هفته در یک بازی ۶ گل زد و دو گل مردود دیگر نیز داشت تا یک جشنواره گل بی‌نظیر را بسازد؛ جشنواره گلی که حریفان و رقیبانش را وادار به بیان کلمه تبانی کرد، تبانی که واقعا به جای این‌که آدمی را ناراحت و خشمگین کند بیشتر خنده‌دار است. وصله‌ای که به این تیم نمی‌چسبد، تیمی که ۸ برد متوالی داشته و با این برد به نهمین برد خود رسید و تنها کار خودش را کرد و وظیفه‌اش که برد بود را به شایستگی به نتیجه رساند. حال چه یک یا دو گل یا پنج، شش و حتی بیشتر از آن تفاوتی نمی‌کرد و این جشنواره گل قدرت و صلابت استقلال را به اثبات رساند.

ما از مخالفان و رقیبان انتظاری نداریم، اتهام تبانی یا هر چیز دیگری از آن‌ها برمی‌آید چون قبل‌تر از این‌ها همه آن‌ها را تجربه کرده‌اند اما استقلال هرگز این تهمت‌ها به آن نمی‌چسبد.

آنانی که فوتبال را خوب دنبال می‌کنند متوجه قدرت و صلابت و توانایی تیمی که تصمیم دارد به دومین قهرمانی خود برسد شده‌اند و خوب هم به چنین تیمی احترام می‌گذارند. تیمی که می‌خواهد ۹ برد متوالی خود را در پایان فصل به ۱۳ برساند و با شایستگی و اختلاف امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان و پرسپولیس به قهرمانی برساند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • کیوان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    استقلال ساپینتو تیمی در حد و اندازه نام استقلال این تیم معمولی نیست خیلی خفنه؛خیلی زیاد،تیمی با سبک بازی روان‌ و پرس از بالا تا دقیقه نود💙🔥فقط این دربی خدا به تیم یحیی رحم کنه🔥
    • عادل IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      درست فرمودند واقعا دشمنان همیشه حرفهای غیر واقعی زده اند ونباید هم انتظاری از آنها داشت چون بالاخره در هر شرایطی دشمن هستند حتی اگر استقلال قهرمان جهان شود از دید آنها کوچک به نظر می آید چون انصاف ندارند وتنگ نظر ند پس استقلال کبیر باید راه موفقیت خودش را در پی بگیرد ودشمنان را همچنان نا امید ومایوس نماید یا حق
    • علی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      دقیقا همینطوره که میگی.تنها تیمی که درایران به سبک و ثیاق یه تیم اروپایی داره بازی میکنه همین استقلاله ساپینتوس. حالا اگه مافیای تیم خاص این مشکلات استرا رو واسش بوجود نمیورد و اجازه میدادن بره آسیا بدون شک تمام تیمها منجمله الهلال و النصر عربستانم به چهار میخ مکشید و ستاره ی سومم گرفته بود..
    • کلنگلیس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      سوزشششششششششششششش💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💙💙💙💙💙💙💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💥💙💙💙💥💥💙💙💥💥💙💥💥💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💙💙💙💙💙💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💙💙💥💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💙💙💙💙💙💥💥💙💙💥💙💥💙💥💙💙💥💥💙💥💥💥💥💥💥💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💥💥💥💥💙💙💙💙💙💙💥بوی سوختگی میادازسمت لنگیا🤣💥💔💥
  • حمید IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    تیمی که وحشت در دل حریفان میندازه به امید قهرمانی
  • هوادار فوتبال IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    البته یادت باشه ساکت الهامی آبروی خودش و فوتبال پاک را برد بازی دادن به بازیکنان ذخیره هوادار بزرکترین خیانت به پرسپولیس و سپاهان و دیگر تیمها بود ننگی که سالها بر پیشانی ساکت پرمدعا خواهد ماند.
  • هوادار ۵۰ساله IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    باید با ساپینتو شیر دل احترام گذاشت باید به احترام این شیر دلان ایستاد وکلاه از سر برداشت واقعا ساپینتو شیردل وبازیکنانش درس معرفت واز خود گذشتگی دادند وبرای سربلندی خودشان والبته شادی دل هواداران کاری کردند که در تاریخ ماندگار شود فقط چهار قدم دیگر تا به اوج افتخار برسند البته قدم اول راباید محکم بردارند تا انشالله به قهرمانی پاک دیگری دست پیدا کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی