نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دونادونی نه!/ مربی ایتالیایی به یک شرط جانشین گل‌محمدی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه مذاکره با روبرتو دونادونی ایتالیایی برای جانشینی یحیی گل محمدی خیلی سروصدا به پا کرد.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به تازگی تشکیل جلسه داد و این باشگاه با انتشار بیانیه ای نوشت: بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیم‌ناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.

پرسپولیس نوشت: بارها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

باشگاه سرخ پوشان ادامه داد: اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.

به نظر می‌رسد این بیانیه بیشتر برای تکذیب خبر مذاکره با روبرتو دونادونی بوده باشد در حالی که شنیدیم ماجرا چیز دیگریست.

باشگاه پرسپولیس همان طور که در بیانیه خود نیز نوشته دنبال پیدا کردن جانشین برای یحیی گل محمدی در مقطع کنونی نیست اما اگر این مربی نتواند تیمش را در لیگ بیست و دوم قهرمان کند ماجرا متفاوت خواهد بود.

ظاهرا یک سرمربی مشهور ایتالیایی به پرسپولیسی‌ها معرفی شده اما مدیران این باشگاه هنوز امیدوارند یحیی گل محمدی با این تیم بتواند از سد استقلال در دربی گذشته و به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

از سوی دیگر پرسپولیس این امکان را دارد که حتی به عنوان قهرمانی جام حذفی نیز برسد. در این صورت مدیران و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس اگر هم بخواهند نمی‌توانند دست به یحیی گل محمدی بزنند!

بنابراین بهترین اقدام در وضعیت فعلی اعلام حمایت از یحیی گل محمدی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صمید نیاکانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    به نظرزاده آقای گل‌محمدی ایشالله دربی رو می‌برد و میماند
  • سهیل IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    به عنوان یک پرسپولیسی معتقدم که مدت ها پیش باشگاه باید به فکر یک سرمربی خارجی با. انش و مدیر می بود ، متاسفانه آقای گل محمدی به قول خودشون سقف و حدشون همینه و از دانش فنی کافی و جسارت یک سرمربی حرفه ای برخوردار نیست!! یحیی جان زودتر برو و ما رو خوشحال کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی