نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره این روزهای استقلال به سرنوشت سرمربی ایتالیایی دچار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به پرونده‌های باز باشگاه استقلال، شاید پرونده مهدی قایدی به سرنوشت استراماچونی مبتلا شود.

در حالیکه گروهی از مدیران فدراسیون فوتبال به این مسئله اعتراف کرده‌اند که به احتمال بسیار زیاد استقلال متأسفانه از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  حذف شده است  امروز حمید سجادی حرف دیگری زد. وزیر ورزش مدعی  شد اخبار محرمانه‌ای به دست آورده که به موجب آن استقلال برای حل قضیه استراماچونی و دریافت مجوز حرفه ای که زمینه ساز حضورش در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود تا ۲۱ اردیبهشت یعنی ۲۵ روز دیگر فرصت دارد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در برنامه «پاسخگویی برخط وزیر ورزش و جوانان» درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال هنوز حذف نشده و تا ۲۱ اردیبهشت ماه فرصت دارد. بسته شدن پنجره‌ها مربوط به بدعهدی و اینگونه مسائل دارد. فقط پرونده استراماچونی نیست و پرونده‌های دیگری مثل پادووانی و باشگاه الاهلی که مربوط به انتقال مهدی قایدی می‌شود هم وجود دارد.

البته وزیر ورزش در مورد ۲ پرونده دیگر هم در مورد باشگاه استقلال صحبت کرد و باز بد قولی مدیران این باشگاه در خصوص قسط باشگاه الاهلی به خاطر انتقال مهدی قایدی پرده برداشت.

باشگاه استقلال به خاطر جذب قایدی باید مبلغی را در چند قسط به باشگاه الاهلی امارات پرداخت کند اما ظاهرا به جز پرداخت ۱۰۰هزار دلاری، اقساط دیگر پرداخت نشده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی