تساوی بدموقع توپچی‌ها مقابل چکش‌ها/ کابوس مقابل لیورپول تکرار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال در دیدار مقابل وستهم خیلی زود دو گل به ثمر رساند اما در ادامه دو گل از حریف دریافت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 آرسنال امشب در خانه وستهام به میدان رفت و در نهایت در این دیدار از هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس به تساوی ۲-۲ رسید.

آرسنال در بازی امروز خیلی زود و در دقیقه ۷ توسط گابریل ژسوس به گل رسید تا قفل دروازه وستهام را در سریع‌ترین زمان ممکن باز کند. سه دقیقه بعد کاپیتان توپچی‌ها مارتین اودگارد دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا این پیام را مخابره کنند که برای تحکیم صدرنشینی‌شان قصد رحم کردن به وستهام را ندارند. اما در دقیقه ۳۳ اتفاقی افتاد که به نظر می‌رسد جریان بازی را به کل تغییر داد و کفه ترازو را به ضرر آرسنال سنگین کرد. دکلن رایس بعد از توپ‌ربایی از توماس پارتی توپ را به لوکاس پاکتا سپرد و گابریل او را سرنگون کرد تا یک پنالتی به سود وستهام اعلام شود و سعید بن رحما توپ را به تور دروازه توپچی‌ها چسباند.

با شروع نیمه دوم آرسنال فرصتی عالی پیدا کرد تا اختلاف را بار دیگر به دو گل برساند اما بوکایو ساکا برای آرسنال پنالتی از دست داد تا برتری این تیم همچنان ۲-۱ باقی بماند. دو دقیقه بعد بوون از وستهام آرسنال و ساکا را بی‌رحمانه مجازات کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اتفاقات بازی امروز آرسنال و البته دیدار اخیر این تیم مقابل لیورپول خاطره دو بازی حساس تیمی ملی آرژانتین در جام جهانی قطر مقابل هلند و فرانسه را زنده کرد. در این دو بازی آرژانتینی‌ها ابتدا با دو گل از حریفان خود پیش افتادند اما در ادامه دو بار دروازه‌شان را باز شده دیدند تا در نهایت هر دو بازی را به لطف ضربات پنالتی با پیروزی پشت سر بگذارند. آرسنالی‌ها هم در مقابل لیورپول ابتدا از حریف ۲-۰ عقب افتادند ولی در نهایت با دریافت دو گل به تساوی ۲-۲ رسیدند و البته لیورپول اگر بدشانس نبود می‌توانست آن بازی را با پیروزی مقابل توپچی‌ها به پایان برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی