واکنش یک پرسپولیسی به غیبت بازیکنان اصلی هوادار/ دوست دارم الهامی پاسخ حرف‌های من را بدهد/ امیدوارم چیزهایی که در مغز من است درست نباشد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به عملکرد هوادار مقابل استقلال باید خداراشکر کنیم که ساکت الهامی سرمربی تیم ملی ایران نشد.

ضیا عربشاهی در خصوص شکست سنگین هوادار مقابل استقلال، اظهار داشت: شاید حرف‌هایی که می‌زنم برای خیلی ها خوشایند نباشد اما واقعا برای من مربی جای سئوال دارد چرا باید آقایی که مدعی سرمربیگری تیم ملی است در یکی از مهمترین بازی های خود ۶ بازیکن اصلی تیمش را بیرون بگذارد.

وی ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب نکردن الهامی، ادامه داد: بازهم تکرار می‌کنم از مربی که ادعای سرمربیگری تیم ملی را دارد تعجب می‌کنم. باید خداراشکر کنیم که فدراسیون فوتبال او را به عنوان سرمربی انتخاب نکرد اگر نه در مقابل کره ۱۲ گل می‌خوردیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما عاشق تیم‌هایی در فوتبال هستیم اما وقتی سرمربی یک می‌شویم باید همه فکرمان موفقیت تیم خودمان باشد. مربیگری مثل معلمی است و وقتی وارد این کار می‌شویم باید قسم بخوریم که متعهدانه عمل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ترکیب دیروز هوادار بسیار عجیب بود و امیدوارم کادرفنی آنها دلایل قانع کننده‌ایی داشته باشند. امیدوارم چیزهایی که در مغز من است درست نباشد زیرا در آن صورت هیچکس به جز فوتبال ایران و هواداران آن آسیب نخواهند دید.

عربشاهی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم اتهامی به تیم‌ها وارد کنم اما به‌عنوان یک مربی می‌گویم، درست نیست مقابل تیم بزرگی مثل استقلال از بازیکنان بزرگ استفاده نکنیم و ۶ بازیکن اصلی خود را از ترکیب خارج کنیم. دوست دارم الهامی پاسخ حرف‌های من را بدهد تا حرف‌های جدیدی را به زبان بیاورم.

وی تاکید کرد: باور کنید این حرف‌ها را به خاطر پرسپولیس یا استقلال نمی‌زنم. اگر این مسائل را بیان می‌کنم به خاطر فوتبال و حفظ فضای پاک این رشته ورزشی است. ما فوتبالی‌ها وظیفه داریم اجازه ندهیم آدم‌هایی که از کنار این رشته رد شده‌اند به آن لطمه بزنند.

واکنش یک پرسپولیسی به غیبت بازیکنان اصلی هوادار/ دوست دارم الهامی پاسخ حرف‌های من را بدهد/ امیدوارم چیزهایی که در مغز من است درست نباشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال از نظر فنی تیم بسیار خوبی است و هر بازی هم که می‌گذرد بهتر می‌شود اما فقط یک سئوال از مدافع تیم هوادار که مقابل قایدی قرار گرفته بود، دارم. یک دفاع که حداقل‌های دفاع کردن را هم بلد باشد چرا باید تمام فضای لازم را برای شوت زدن بازیکن حریف در اختیار او قرار دهد.

وی تاکید کرد: شاید مدیران هوادار هم به استقلال علاقه‌مند باشند اما آنها برای تامین هزینه‌های تیم خود زحمت زیادی می‌کشند. تیم‌های خصوصی برای من ارزش زیادی دارند و امیدوارم شاهد حضور تیم‌های خصوصی بیشتری در لیگ برتر باشیم.

عربشاهی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته اخلاق خواهش می‌کنم در هفته‌های پایانی لیگ نظارت خود را افزایش دهند. قهرمان لیگ برتر باید با سلامت کامل انتخاب شود و برای این مساله همه مسئولان باید تلاش کنند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: به عنوان یک پیشکسوت فوتبال سئوال بسیار مهمی در ذهنم است که هیچگاه جوابی برای آن پیدا نکردم. چرا بزرگان دهه ۶۰ سرمربی هیچ تیمی نیستند. ما پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال چه گناهی کردیم که همه مدارک عالی مربیگری را داریم اما سرمربی هیچ تیمی نمی‌شویم. لطفا یک نفر پاسخ کسی که ۱۲ سال بازیکن تیم ملی بوده را بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: شک نکنید قهرمان یکی از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خواهد شد اما فکر می‌کنم شانس پرسپولیس بیشتر است.

عربشاهی در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال به عنوان نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹۱
  • ملابرادر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    واقعیت تنها فشارخوردن ولاغیر
    • ناصر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      تبانی علنی بوددلطفا هواداران دوچرخه توجیه نکنید و به زودی چوب تبانی رو هر دوتیم خواهند خورد
    • سلطان IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      بنده شاید اولین کسی بودم که بلافاصله بعد بازی به سایتهای ورزشی(حتی این سایت در قالب پاسخ به نظر یک عزیزی تا مدیران سایت متوجه شوند)در مورد بازی کاملا مشکوک شماره ۲۱ پیام زدم و صبح روز بعد با حراست فدراسیون،سپاهان وپرسپولیس تماس گرفتم.به خود باشگاه هوادار چون شماره تماس در گوگل نداشتند و فقط ایمیل داشتند ایمیل زدم. فدراسیون از ۸ صبح تا ۱۲ روز یکشنبه هیچیک از ۹ شماره داخلی(۹قسمت مختلف)کسی محل کار نبود.به باشگاه پرسپولیس شماره تماس دادم تا افشین پیروانی تماس بگیرد که هنوز هم قراره تماس بگیره(احتمالا بخاطر شو شدن تبانی تماس نگرفت) اما باشگاه سپاهان برخورد کاملا متفاوتی داشت و فرق بین دو باشگاه و مدیریت حرفه ای با عادی برام مشخص شد. وقتی گفتم اسنادی مبنی بر تبانی احتمالی در بازی هوادار دارم ابتدا وصل کردند به شخصی و ایشان بعد از شنیدن توضیحات بلافاصله به آنالیزورهای تیم دستور داد تا بازی استقلال و هوادار رو که هنوز ندیده بودند رو سریع با زیر نظر گرفتن حرکات ۲۱ هوادار(مهدی عبدی) باقت تمام ببینند و آنالیز کنند. بعداز چند ساعت یکی پس از دیگری خبرهای بازی مشکوک روی سایتها نشست.
    • سلطان IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      آقای عربشاهی اگر آقای ساکت بازیکن پراشتباه رو بیرون نکشید بخاطر مثل (دربرابر طوفان مقاومت نکن تا خردت نکند بود) آقای ساکت قبلا بخاطر مقاومت در برابر مافیا طعم اخراج شدن رو الارقم نتایج خوب و حتی قهرمان کردن تیمش چشیده بود و خوب میدونست (حتی احتمالا آگاه و بخشی از بازی کثیف بوده)در زمین چه خبره و کاری که او باید برای نتیجه دادن بازی کثیف میکرد عدم تعویض بازیکن هدف و خریداری شده بود. عدم اثبات جرم صرفا به معنی انجام نشدن جرم نیست وپرونده خیلی از فسادها بدون اثبات بسته شده. در چارت تیمی آقای عبدی مدافع نیست بلکه هافبک هست و در بازی استقلال مدافع راست استفاده میشه. آقای عبدی شما در سه گل ثانیها قبل از گل(حتی در یک گل در دو قدمی مهاجم)ایستادید.در دو گل توپ رو به حریف تقدیم کردید و بعد از تقدیم کردن بجای جدی شدن برای جبران(کاری که همه میکنند)کاملا وا دادید،بجای پرس بازیکن و درگیر شدن فقط ادای دفاع کردن رو در اوردید و با یکی دو متر فاصله به صورت موازی باهاش حرکت کردید،در ۶ قدم بجای صد راه مهاجم خودتان را از سر راهش کنار کشیدید و وقتی تک به تک شد ایستادید تا مهاجم بدون مزاحم وباتمرکز گل بزند
    • سلطان IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      آقای الهامی شما با جمله (منچستر هم ۷ تا گل از لیورپول خورد) در مصاحبه پایانی که قصد عادی نمایی داشتید باعث شدید تا شما هم مظنون به تبانی شوید. بله برزیل پر افتخارترین تیم هم از آلمان آن هم در خاک خودش و در برابر چشمان چند ده هزار برزیلی ۷گل خورد اما تفاوت آن باختها با باخت شما زمین تا آسمان است چون اولا هیچ کدام از آن دو تیم فقط در نیمه دوم ۷ گل نخوردند و در دو نیمه خوردند. دوما هیچ کدام با بازی پایاپای و بدون گل بع از نیمه اول به رختکن نرفتند سوما هیچ کدام از مربیان دوتیم بازیکنهای پاشنه آشیل تیمشون رو تا آخر بازی در زمین نگه نداشتند و از همه مهمتر حریفشان از ابتدا قدرتمند و حسابشده بازی کردند طوری که همه نتیجه را عادلانه و درست دانستند. اما آقای الهامی بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که تیمی که در نیمه اول در برابر شما به مشکل خورده بود و نتوانسته بود به خواسته خودش برسد ناگهان در نیمه دوم بیسابقه ترین نتیجه تاریخ لیگ برتر رو رقم میزند و به لطف مهدی عبدی ۶ گل میزند؟(تا کنون هیچ تیمی ۶ گل در نیمه دوم نخورده درحالی که نیمه اول دروازش بسته بوده) شاید مافیا نگذارند تبانی ثبت بشه اما حقایق..
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    سلام پس بازی پیروزی و نساجی پیروزی ۵ تا زد قطعا تبانی شده . میگه کافر همه رو به کیش خود پندارد
    • ع ق QA ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      جوابش را بدید اخه ؟ چرا بازیکن خوب را بازی نداده بود؟؟
    • میااد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      نه بزرگ گوار ضرب المثل درستش اینه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها آن موقع که از پیروزی سال ۵۲ شش تا خوردید همه بازیکن های اصلی تون تو زمین بودن بزرگ گوار 😂
    • بهمن عبدی فرد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      داداش یا کر بودی نشنیدی یا کور بودی ندیدی یا هم از فوتبال چیزی نمیدونی داداش اون ساکت الهامی 6 بازیکن اصلی خودش تو ترکیب نگذاشته بود حالا فهمیدی چرا اتهام میزنن اما تو بازی نساجی و پرسپولیس هر دو تا تیم با ترکیب اصلی بودن
    • ممد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      پرسپولیس نیمه اول ۳ گل زد نیمه دوم۲ نه نیمه اول صفر نیمه دوم شش گل
  • اسماعیل IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    تمام لنگیها دارن از بر د پر گل سرورشان میسوزند
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    پرسپولیسها استاد جنگ روانی هستند و البته استاد حاشیه سازی برای رقبا .
  • هومن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    من فقط یه سوال دارم از اقای الهامی.برچه مبنایی این دروازه بان رو گذاشتی تو دروازه؟!!!!
  • وحید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    هر ۳ تا گل پیروزی به مس به ناحق بود حالا دیدن استقلال ۶ تا زده رفته صدر فقط اتیش گرفتن والسلام..
    • حاجی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      جوابت و برنامه فوتبال برتر داد،،سه تا گل و دو تا پنالتی برا پرسپولیس نگرفتن
  • ناشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    اخه شما که این هفته میبازید ودستتون از جام کوتاه میشه. تبانی با سایلنت چه سود؟ بیچاره ها نمیتونن خوشحالی 6تایی را بکنن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • هادی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    قبل دربی این چرت و پرتا رد نگین جای سوال داره
  • مرتضی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    حرف حساب جواب نداره،استقلالیا کارشون تبانی کردنه،باتبانی پیش میرن
    • لنگی سوز IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      اقا مرتضی به جان اقا ضیا ما هم هر چه یاد میدیم سوال کردیم دریغ از یه جواب هزینه از جیب ملت بابت بدهی لنگی ها حمایت ضایع و بی پرده دولتیها و وزرا از لنگی ها هزینه کردن اختلاسگران برای لنگی ها غش کردن داوران بطور مداوم به سمت لنگی ها سوگلی بودن هر قرمز پوشی نزد کمیته های انظباطی و اخلاقی چه بازیکن چه مربی اسنپی کردن جام در پنج دوره متوالی نتیجه گیری عجیب تیم در مقابل تیمهایی که یا مربی و یا بازیکن به لنگ علاقمند یا وابستگی دارن هزینه کردن پول ستاد سوخت و قص علی هذا
  • هادی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    جناب عربشاهی خودتان و تیم مورد علاقه تان عادت به تبانی دارید فک میکنید بقیه هم مثل شمان
  • M IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    پیروزی نساجی تبانی نبود؟ پاس گل حقیقی به مهاجم پیروزی تابلو بود
    • بب IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      اون بازی ۳تا یک نیمه زدیم ۲تا نیمه دوم تازه هر دو تیم ترکیب اصلی اومده بودن
  • ناشناس IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    چرا‌‌زمانی‌که‌این‌مربی‌تیم‌استقلال.را.درجام.حذفی‌برد‌این‌حرفها‌نبود‌حرفهای‌ایشان‌به‌علت‌ناراحتی‌ازبرد‌تیم‌استقلال‌است
    • تقی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      اون موقعه که شش بازیکنش سرجاشون بود
  • اشنا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    پرسپولیسیهابدجوری ازنتیجه بازی استقلال وهوادارترسیده اندجنگ روانی راه انداخته اندیابه پنالتی حسینی گیرمی دهندیاتبانی رامطرح می کنندجوابتان باشددرمستطیل سبز روزیکشنبه
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    مربی که از خودشون بود.خوبه مربی تیم ملی نشدی معلوم نبود جلو عربستان چکارکنی.مرادی پاس گل میداد دفاع سمت چپ بیخیال بازی شده بود.دروازبانم که اگه توبازی نبودسنگینتربود
  • اس اس IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    جوجو لنگی ذلیل یک نگاه به بازیهای لنگ ذلیل بنداز مخصوصاً با نساجی و..... میفهمی دراین چندسال اکثر بازیهای لنگ ذلیل رو یا بادبانی تیم مقابل ویا بادبانی داورها درآوردند. شما از قدرت آس آس کبیر قورخودید جوجو
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    هر آدم کوری بازی رو می دید به بازیکنایه هوادار شک می کرد بابک مرادی به جای اینکه به جلو پای بده برگشته عقب به بازیکن استقلال پاس میده که همون توپ هم گل شد ، از هرکس سوال کنی از بازی دیروز استقلال حالش بهم خورده به غیر از خود شیشتقلالیا اگه تبانی نبوده پس چی بوده چرا تا حالا استقلال به تیمی آنقدر گل نزده بود بازی شیشتقلال با آلومینیوم و هوادار تبانی محض بود و تمام
  • احمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آخه با کدوم کارنامه داری ادعا میکنی ؟زمان تبانی تارتار و مطهری چرا خفه خون گرفته بودی؟شما که هم وزیر و وکیل و زمین و زمان کمک کردن تا بعد دهسال جام گرفتین تمام رقبا توسط وزیر کثیف ورزش سلطانی تضعیف شدن تا شما جام بگیرید لطفاً لنگی ساکت.
  • وح IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سلام. باز دست های پشت پرده!! اگه کار ساکت الهامی تبانی نیست! پس بایدبهش چی بگیم؟! شش بازیکن کلیدی بازی نکنه، به این کارچی میگند؟ حیف! واقعا حیف! فوتبال رو به گَند میکشند. آخه الهامی هم شدمربی!! ؟
  • وح IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تواروپا مردانه بازی میکنن هم مربی ها وهم بازیکنا طرف هیچ تیمی رونگه نمی دارن. ولی اینجا الهامی داره تبانی میکنه مثل رحمتی وغیره... مگه میشه تویه بازی حساس که پای قهرمانی تیم های بزرگ مثل پرسپولیس سپاهان باشه ویهو یه شخص مربی نما مثل الهامی بیاد شش بازیکن اصلی رو بازی نده، همه هم لال باشن. بایدالهامی رو از همه کارهای ورزشی محروم کنن تا در فوتبال کثافت کاری رواج پیدا نکنه.
  • اس اس DE ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اون موقع که پنج تا به نساجی زدید کجا بودی...پسر گلی جون هم که تو تیم نساجی زیر نظر دستیار سابقش بود یا از آقای حقیقی بپرسید چطور جلوی استقلال بهترین بازیکن زمینه اما جلوی لنگ پنج تا خورد..یه عزت پورقاز تو این بازی به علت مصدومیت نبود بعقیه بیشترشان بازیکن فیکس بودن...شما نه به آقای الهامی توهین کردید بلکه به همه بازیکنان هوادار توهین کردید...کافر همه را به کیش خویش پندارد..با این برداشت شما تمام بازیهای پر گل یه تبانی پشتش هست..متاسفم واسه سطح فکرت..
  • لنگی سکوت میکند IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    کاش یکی حرف میزد که لنگی نباشه بتونم جوابش بدم هرچند جواب هم دارم در حد این آقای لنگی نیست آخه شما که هر وقت با تاتار لنگی بازی دارید چندبار بازی رو باختید که تیم تاتار لنگی هروقت باشما بازی کرد تیم دوم اورده داخل زمین نتیجه تغییر کرده برای لنگ پس برو تو غار سکوت کن لنگی
  • ن IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    فوتبال یعنی توپ بازی با پا نه بازی با حیثیت جامعه ایرانی ، پرسپولیس هم اکثر بازیهایش را به لطف بعضی داوران برده به گفته کارشناسان بی‌طرف، حال دوندگی وبابرنامه بازی کردن تیم استقلال نتیجه تبانی است؟ حیف ما ایرانی‌ها جای خدا ووجدان را در مغزمان خالی گذاشته ایم در همه زمینه ها نه فقط ورزش.
  • وحید PL ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    الهامی جوابش داد گفت با این بازیکنا پیروزی شکست دادم
  • امین کعبی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اقای پیشکسوت الان مشکله شما نتیجه ی استقلاله یابه ملوان هم چهارتا زدیم اونو هم اسمشو بذار تبانی یانه اون مربیش پرسپولیسیه بابا جم کنید من ۱۲سال تیم ملی بودم تیم ندارم نداری که نداری این هم هوادار یااستقلال مقصره
  • والا IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    لنگ سکوت کن
  • سهراب IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    حرف حساب جواب ندارد ، فقط ساکت الهامی می‌داند که چکار کرده است و بس .
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ادمهای عاقل قائدی خودش خجالت کشیدازگلی که زدبازی رایکباربدقت ببینید تامعنی تبانی رابفهمیداخه استقلال ازاسیا حذف شده یه طورائی زمین وزمان دارن بهش دلداری میدن وقابل توجه اقای نوری معنی ضربه زدن هم دیدیم
  • اسد IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    پس بازی منچستر که از لیورپول 7گل خورد هم توانی بود من نمیدونم چطور این اقا 12سال تو تیم ملی بوده
  • جواد IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    یادمان نرفته بازی لنگیها با پیکان که فقط در بازی با لنگیها بازی پیکان وا داد
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    یکی هست به من توضیح بده چرا پیشکسوت های پرسپولیس انقدر فشار خونشون زده بالا ؟؟؟بعد اینکه شما چند سال با حمایت وزیر و فوتبال ناپاک و ناداوری قهرمان شدید چرا اون موقع رگ گردنتون بیرون نمیزد ؟؟؟
    • احسان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      برای این که همین هوادار تو ازادی شکستشون داده خخخ
  • کمال IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    کیسه عادت دارد با داور و تبانی میخوای جام را ببره
    • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      آره براش خطای وسط زمینو پنالتی میگیرن 😂بازیکن حریف هم اخراج میکنن اگه داوری نبود لنگ الان وسط جدول بود
  • سعید IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    همین مربی دوتا جام حذفی از استقلال گرفت لطفا مرام لنگیا رو به سرورتون نصبت ندین
  • دوستدار فوتبالج IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    ساکت الهامی برای همیشه در فوتبال فدراسیون تاج و سجادی ساکت گردید،
  • Soroush IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    این است قدرت واقعی سرورتون تاج دو ستاره کبیر، پس بترسید و بسوزید، تو هم عرضه داشته باش تیم بگیر
  • دوچرخه سوار دسته سومی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اگه دوارها و فدراسیون ۵ بازی پشت سر هم برای پرسپولیس مشکل درست نکرده بودند الان نیازی به نباتی کیسه نبود
  • علی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    باسلام ، حرفهای آقای عربشاهی کاملأ درست و منطقی هستش اگر تبانی نبود پس چی بود خود کیسه کشا هم انتظار چنین نتیجه‌ای رو نداشتند همین بازیکنان هوادار در مقابل تیم سپاهان توی اصفهان داشتند خودشان را می‌کشتند درصورتیکه در مقابل کیسه کشا انگار سنگ به پاهاشون بسته بودند آقای الهامی خر خودتی فکر نکن مردم مثل خودت نفهم هستند با یک پنالتی که دروازه‌بان کیسه کشا زده بود از فراط خوشحالی داشتی پاره می‌شدی قبل از بازی با پرسپولیس بیانیه داده بودید چطوری قبل از این بازی هیچ حرکتی از شما سرنمیزند چون هم مدیران و اکثریت بازیکنان و خود شما از لانه فاسد خسروانی درس گرفتید مهدی تارتار یکی از حامیان و طرفداران سرسخت پرسپولیس است دیدید در مقابل تیم محبوب خودشان هم در تهران و هم توی اصفهان چطوری در مقابل پرسپولیس بازی کردند پنج الی شش مربی در لیگ برتر از خانواده همین مکتب کیسه کشا هستند وقتی که می‌بینند شرایط برایشان مهیا است وادادن را شروع می‌کنند اگر واقعاً تیم کیسه کشا تیم بود چرا نتوانستند تیم‌های پائین جدولی را به همین اندازه گل بزنند تیم حکومتی لانه فساد خسروانی کیسه کشا وسلام
  • ابی DE ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    با نساجی ۵ تا توپ اومد برا حقیقی همه گل شدن کسی چیزی نگفت تارتار بماند ای بابا مسعود کجایی ؟
  • علی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سرمربی نساجی آقای مطهری یک پرسپولیسی هست و قبلاً هم دستیار گل محمدی بود و پرسپولیس 5تا زد به نساجی و ساکت اصلأ ربطی به استقلال نداره حالا شما قضاوت کنین تبانی به پرسپولیس میچسبه یا استقلال ، داداش کم حرف بزنی کم آبرویت میره
  • کیان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    عربشاهی درست میگویند هوادران فوتبال بی دلیل ناراحت نیستند که قلعه نوعی و نکونام و پور موسوی و خطیبی و منصوریان و عنایتی و رحمتی و نوازی و الهامی های باشگاه پر هزینه کیسه ماموریت دارند در لیگ فقط برای این کیسه امتیاز جمع آوری کنند !!! تنها یک نتیجه ۵ بر یک پرسپولیس با نساجی که ۳ گل هم از خود کیسه خوردند که نمی تواند ملاک توجیح و تبرعه هواداران احساسی کیسه حکومتی باشد !!!
  • حسین IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    یعنی قشنگ معلوم بود که تبانی کردن آخه چجوری میشه یه تیم تویه نیمه گل نخوره بعد نیمه دوم ششتا بخوره
  • لنگ کبیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    از حمید مطهری هم سوال کردی ؟
  • حمیدبهاروند IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    نساجی،،ملوان،،ذوب آهن،وووو،،،همشون روباتبانی بردین،،،کسی چیزی گفت،؟شما چشم تنگ هستین،،استقلال باکیفیت بازی می‌کنه واین شما رو میسوزونه،،،این خوبه،،حالا تودربب هم که سه تا خوردیم به خودتون هم اتهام تبانی بزنین،😆
  • کیسه IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    کیسه را در دربی گل باران میکنیم
  • خاک بر سر تاج IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تاج متقلب
  • د.ر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آقای به اصطلاح پیشکسوت چطور بازی مقابل مس با کمک داور از خطای پشت هیجده واستون پنالتی میگیرن و سر تیم شهرستانیو تو روز روشن نابود میکنند زبون نداری صحبت کنی راجب تیم خودتم حرف بزن حرفی نداری بزنی خوب معلوم تیم شما حکومت همه جور حمایت میکنه حرفی هم برای گفتن ندارید.
  • حسین صابری IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    درود بر شما. شرم اور وبسیار کثیف !!این رفتار مربی پر مدعا ومدیریت استقلالی تیم هوادار با ان خاطره بسیار کثیف بازی سال گذشته مقابل پرسپولیس واقعا جای دفاع نداره ،با هیچ منطق ومعیاری رفتار بازیکنان ومربی بویژه گلر این تیم عادی نبوده ونیست حتی تیم لیگ دو در این بازی شش کل نمیخورد،اقای الهام شرافت ورزشی ندلشته خودرا حراج کردی چرا واگر پاسخی بر رفتار تیم وبازی مزخرف تیم بی هویت هوادار نداری؟!!دلیل بددن این قبیل تیمها فقط برای دلالی ورانت در فوتباله وهیچ متطقی در پیدایش این تیمهای بی ریشه نیست !!!!
  • حسن IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    شما اصلا پیشکسوت نیستی که خواسته باشی نظر بدی یک بازیکن معمولی وحتی پایین تر
  • سعید IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    الهامی اگه سر مربی تیم ملی میشد هرکی ورودی میداد انتخاب میشد وتیم ملی رو به پول میفروخت اینده مربیگری خودشو به فنا داد
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تبانی تبانی
  • جلال IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    احتمالا الهامی مربی فصل بعد استقلال خواهد شد یه بازیکن پرسپولیس فقط قائدی مهار کنه پرسپولیس بازی را برده
  • محزون IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    استقلال تیم بزرگیه اما تبانی خیلی علنی بود واقعا تابلو بود
  • رفیق IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    آخه وقتی ساکت الهامی جلوی تیمی مثل استقلال نفرات اصلیشو می‌ذاره کنار ، حتی دروازه بان اولشو بازی نامیده معلومه که تبانی شده تبانی خیلی تابلو بود قهرمانی پااااااک ؟؟؟؟؟ !!!!!!!
  • stranger IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    جناب شما مگه مغز هم داری که چیزی توش باشه ؟؟ اگر ملاک قهرمانی تفاضل گل بود بعد میگفتید تبانی کردید!!
  • ایرج IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تازه بهترین بازیکن خودیعنی شجاعیان رابدون دلیل بیرون کشید🤪🤪🤪🤪
  • ع IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    لنگی ها بد سوختن
  • امیر IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقا الکی خودتون رو اذیت نکنید تبانی زمانی شروع شد که از فصل قبل مربیان استقلالی کل لیگ رو قبضه کردن نکنه انتظار داشتین ساکت خان بیاد استقلال رو ببره به خدا هم قهرمانی فصل قبل وهم قهرمانی این فصل استقلال(شک نکنید که استقلال قهرمانه) همش با تبانی بوده چرا دلیلش اینکه اکثر تیم های لیگ مربی استقلالی دارن این کثافت های کیسه کش جلوی پرسپولیس با تمام وجود. بازی میکنن تا متوقفش کنن تاچستقلال عشق کنه اگه دروغ میگم برین آمار فصل قبل واین فصل مربیان استقلالی جلوی این تیم رو دربیارید تا خودتون ببینید که جام کثیف رو چجوری عین آب خوردن دادن به تیم کثیف حکومتی تبانی از فصل قبل شروع شد نه این فصل و این بازی
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    بدبختی اینجاست که فدراسیون پاک و بی‌طرفی هم نداریم که ازش انتظار بررسی اتفاقات این بازی رو داشته باشیم فوتبال ایران غرق در فسادِ و از اونجایی که یاری‌رسانی نداره، یه روزی در این فساد غرق میشه
  • احمدم IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    الان شما چه سمتی داری که باید حواب شما که داری قضاوت ناحق وداری اتهام میزنی بده ،، جواب ابلهان خاموشیه این بهترین جوابه
  • مهران IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    مشکل اینجاست که کسی نیست قایدی رو کنترل کنه والا آ
  • سهراب IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    علیرغم احترام برای این بزرگوار ,,, بگم خود ایشون میدونه که تو بازیهای لیگ چقدر پیروزی با قضاوت های کثیف داوران و تبانی تونسته امتیاز بگیره , تیم لنگ واقعا لذت فوتبال سالم توی ایران را از بین برده
  • دین محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقایون استقلالی تبانی هم کردی زبون درازی هم میکنید
    • حمید IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      تبانی واضح تیم لنگ با مس رفسنجان چشمک داور خط به امیری بعداز پنالتی
  • فقط پرسپولیس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    تبانی چیزیه که استقلالی ها میدونن لطف داوری هم چیزیه که استقلالی ها میدونن چون با این دو چیز خیلی تخصص دارن
  • قرمز عشقه IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    وقتی که تیم هوادار به شیش بازیکن اصلی خودش بازی نمیده این یعنی تبانی وقتی که بازیکن هوادار به بازیکن استقلال پاس میده این یعنی تبانی
  • دین محمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    آقا بحث کردن با کسانی که خودشون رو به خواب زدن اصلا فایده نداره استقلالی ها خودشون میدونن که افتخارات پرسپولیس از استقلال بیشتره ولی اینا خودشون رو زدن به اون راه چون از افتخارات سرورشون یعنی پرسپولیس حسودیشون میاد آقا همه دنیا هم افتخارات پرسپولیس رو میدونن و هم استقلال رو شماها با دادن افتخار الکی نمیتونی تیم استقلال رو یک ذره هم ببرید بالا
  • علیرضا پایمرد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    لیورپول. هم دیروز تبانی کرد چه حرفها. فوتبال ورزش بیرحمیه خودی و غیر خودی نمی شناسه حتما نساجی که 5تا از پرسپولیس خورد تبانی کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی