نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۳ |
۰
این ستاره پرسپولیس متخصص گلزنی به استقلال است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس متخصص گلزنی به استقلال است.

یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی بود. این بازیکن که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و در تیم‌هایی چون ذوب آهن، سپاهان و نساجی هم سابقه بازی دارد، در حالی امسال به پرسپولیس آمد که خیلی‌ها او را خرید موفقی برای این تیم نمی‌دانستند و معتقد بودند به کار پرسپولیس نمی‌آید.

با این حال گولسیانی نه تنها عملکرد خوبی در این فصل داشته و یکی از بهترین‌های پرسپولیس به حساب می‌آید، بلکه در دربی فرشته نجات تیمش لقب گرفت و در جریان تساوی دو بر دو مقابل استقلال موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. گئورگی برخلاف خیلی دیگر که به ایران آمدند و خیلی زود رفتنی شدند، از زندگی در ایران راضی است و مشکلی ندارد.

گولسیانی در جریان برتری ۳ بر یک مقابل مس کرمان موفق شد دبل کند و به بهترین گلزن این فصل پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در مجموع بازی‌های لیگ و جام حذفی تبدیل شود. گولسیانی که بعد از رفتن لوکادیا به پنالتی زن اول تیمش تبدیل شده، بارها در این فصل هنر خود را در زدن ضربات پنالتی نشان داده است و همه پنالتی‌های این فصل خود را تبدیل به گل کرده است.

گولسیانی که سابقه بازی در تیم‌های نساجی، ذوب آهن و سپاهان را دارد، در آن تیم‌ها هم پنالتی زن اول بود و فقط یکبار در طول دوران حضورش در ایران پنالتی خراب کرده است. پرسپولیس هفته آینده در یک بازی فوق العاده حساس که تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل دارد، باید دربی برگشت را برگزار کند. سرخ پوشان نیاز مبرمی به بردن دربی دارند و یحیی هم برای بازی با استقلال حساب ویژه ای روی توانایی‌های دفاعی گولسیانی و البته شم بالای گلزنی این بازیکن حساب باز کرده است. گولسیانی ستاره دربی رفت هم بود و هر دو گل پرسپولیس را در جریان تساوی دو بر دو مقابل استقلال به ثمر رساند. گولسیانی همچنین با پیراهن ذوب آهن هم به استقلال گل زده بود تا ثابت کند آبی‌ها رقیب محبوب ستاره گرجی پرسپولیس هستند.

در مورد مدافع گرجستانی پرسپولیس چند نکته جالب وجود دارد. اول اینکه این بازیکن به هیچ تیمی به اندازه استقلال در لیگ برتر گل نزده است. نکته  دوم اینکه گولسیانی به اولین مدافعی تبدیل می‌شود که در دربی موفق به زدن دو گل می‌شود. همچنین او بازیکنی است که  بعد از ۶ سال با پیراهن پرسپولیس دبل می‌کند. آخرین بار مهدی طارمی در جریان برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ پانزدهم موفق شد دو بار با پیراهن پرسپولیس دروازه رقیب سنتی را باز کند. گولسیانی هم با پیراهن ذوب آهن و هم با لباس سپاهان و پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرده و به نوعی متخصص گلزنی به استقلال به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی