نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
این لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران است یا جام محلات؟/ بیانیه‌های بی‌ربط شما آزاردهنده شده؛ فقط خودتان خبر ندارید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های همیشه معترض، چون هیچ سدی را در بخش مدیریت حاکم بر فوتبال کشور نمی‌بینند، غلظت بیانیه‌ها را بیشتر کرده و بر تعداد آن‌ها نیز افزوده‌اند.

امشب بازی تیم‌های من سیتی و بایرن مونیخ در بالاترین سطح فوتبال دنیا برگزار می‌شود اما در هر کجای سایت‌های خبری گشتیم، چیزی در قالب بیانیه، اعتراض و لفاظی‌های آنچنانی ندیدیم.

در فوتبال ایران اما نه تنها در حد فاصل روزهای پایانی لیگ برتر، بلکه از همان نخستین روزی که رقابت‌های این فصل آغاز شد شاهد صدور بیانیه‌های عجیب و غریبی بودیم که با وجود اعتراض‌های شدید افکار عمومی، همچنان ادامه دارند و در روزهای اخیر نیز صدور این بیانیه‌ها و واژه‌های تهدید آمیز جاری در آن، شدت بیشتری هم پیدا کرده اند.

به وضح مشخص است که باشگاه‌های همیشه معترض، چون هیچ سدی را در بخش مدیریت حاکم بر فوتبال کشور نمی‌بینند، غلظت این بیانیه‌ها را بیشتر کرده و بر تعداد آنها نیز افزوده اند؛ گویی که در فوتبال ما نتایج درون زمین رقم نمی‌خورد!

آمار و تعداد باشگاه‌های معترض، دیگر از دست همه ما خارج شده و نمی‌دانیم این همه تیم حاضر در لیگ برتر، مگر چقدر پارتی در دم و دستگاه فدراسیون دارند که هر کدامشان می‌توانند نتایج را تغییر دهند و بر کار داوران هم تاثیر بگذارند؟ در بخشی از این بیانیه‌ها، نشانه‌هایی شفاف از برخوردهای کودکانه تعدادی از باشگاه‌ها را مطالعه می‌کنیم که فوتبال حرفه ای را با «جام محلات» اشتباه گرفته اند.

در هر حال تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، تنها ۵ بازی باقی مانده است و همه معترضان از همین حالا فرصت دارند گلایه‌ها و شکایت‌های خود را به هر کجا که دلشان خواست ببرند.

اگر می‌خواهید نزد فرماندار و استاندار بروید، لطفا همین امروز اقدام کنید.  اگر به دنبال کمیته داوران هستید، خواهشا همین حالا با آنها کانال بزنید.

اگر به فکر دیدار و تعامل با نماینده مجلس هستید، وقت را تلف نکنید. اگر دوست دارید رئیس فدراسیون فوتبال برایتان معجزه کند، همین الان پاشنه در اتاق او را از جا دربیاورید.

اگر خیلی دوست دارید زمین و زمان، داور و تماشاگر، نیروهای غیبی و افراد پنهانی به دادتان برسند، لطفا همین حالا دست به هر کاری که دوست دارید بزنید اما با انتشار بیانیه‌های بی حاصل و خسته کننده، پدر این فوتبال را در نیاورید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    گل گهر با سه سال قدمت سه هزار برابر رئال مادریدی که صد سال قدمت تو اروپا داره بیانیه داده😄😅😅
  • ضد کیسه IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    نادی الکیسه الاستقلال السعودی سلطان و بنیانگذار بیانیه با مدیریت فتل خیلی دکتر
  • نادر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    سردمدار بیانیه دهنده ها باشگاه پیروزی
    • محمد صادق IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      اون موقعی که کیسه چپ و راست بیانیه نویسی میکرد ،احتمالا خواب بودی
    • کیسه کش متوهم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      الحق که متوهم تشریف دارید
  • واعظ آشتیانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    کجای این فوتبال حرفه ای است که شما انتظار رفتار حرفه ای از مدیریت باشگاه‌ها را دارید ؟ در همه جای دنیا فدراسیون مرجع و مسئول بی طرف اداره فوتبال است و در چارچوب قوانین شفاف و روزآمد به امور فوتبال می پردازد . وقتی برخورد فدراسیون و کمیته هایش ، دلبخواهی و سلیقه ای و جانب دارانه و سرشار از موارد متعدد تبعیض است فدارسیون مرجعیت خودش را از دست میده و شاهد این قبیل اتفاقات خواهیم بود . وقتی جناب ساکت بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون و مدیرعامل باشگاه سپاهان به خودش اجازه میده با لب تاپ وارد اتاق داوران بشه طبیعی است که مدیران سایر باشگاه‌ها احساس کنند اگر سکوت کنند از قافله جا خواهند ماند .
  • من یک کیسه کش ذاتی هستم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    باعث و بانی این پدیده شوم فقط و فقط کیسه هست و ولاغیر
  • ناصر IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    خدا لعنت کنه اونهایی که شروع کردن به بیانیه و اعتراض سرمنشا این همه بیانیه و اعتراض تیم استقلاله
  • لنگ سولاخ بی اصالت IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    لنگ به احتمال زیاد قهرمان میشود با کمیتهیه داوری البته تو خواب اگه هم شد با داوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی