نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فتح الله‌زاده بالاخره اعتراف کرد/ مدیرعامل استقلال فرصت می‌خواهد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال پذیرفت که چک ۵میلیارد تومانی دو بار پرداخت شده و برای بازگرداندن این پول تا ۳۱ فروردین درخواست مهلت کرد.

 در مناظره برنامه فوتبال برتر که هفته گذشته بین علی‌ فتح‌الله‌زاده و رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، قربان‌زاده مدعی شد که مدیرعامل باشگاه استقلال وجه چک‌هایی به مبلغ ۵میلیارد تومان را دو بار از باشگاه دریافت کرده است.

در آن برنامه فتح‌الله‌زاده این موضوع را نپذیرفت، اما امروز اعلام شده که او قبول کرده این پول دوبار پرداخت شده اما این کار را صاحبان چک کرده‌اند نه او؛ از سویی دیگر علی فتح‌الله‌زاده از سازمان خصوصی‌سازی تا روز ۳۱ فروردین مهلت خواست تا ۵میلیارد تومان را به باشگاه برگرداند!

امروز نیز سازمان خصوصی‌سازی بیانیه جدید دیگری علیه مدیرعامل استقلال صادر و اعلام کرد  ۲۳۰ هزار یورو بدون سند مالی به فتح‌الله‌زاده پرداخت شده است.

در همین ارتباط: فتح‌الله‌زاده به‌صورت جدی تهدید شد؛ سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو مشخص نیست!/ بیانیه هشدارآمیز سازمان خصوصی‌سازی علیه مدیرعامل استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • عیسی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    الان پیشکسوتاشون وطرفداراشون میان میزنن زیرش میگن کارپرسپولیسه
  • ف دال IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    درود؛ فقط خواستم بگم؛ «دزدی»، شرف داره به «خیانت در امانت». همین.
  • امانی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    پولهایی که باید بابت طلب سرمربی ایتالیایی استقلال هزینه میشد تا تیم به این مشکل بزرگ پردردسر نیفته اینگونه توسط مدیر عامل اعضای هیئت مدیره وحتی بعضی بازیکنان که شاید هم حقشان بوده یا نبوده حیف و میل شد اونوقت تعدادی البته اندک از مثلا پیشکسوتان که متاسفانه باید گفت عقل وفهم برشان غالب نیست مثل جناب محمد نوری که باید گفت فامیل کوری بیشتر برازنده اش هست میاد از همه انتقاد میکنه حتی از تیم پرسپولیس که اصلا دراین موضوع هیچ نقشی ویا دخالتی نداشته بهر روی حیف از تیم استقلال که از جام آسیا حذف بشه که متاسفانه شد درحالیکه کشورمامیتوانست با سه تیم پرقدرت پرسپولیس استقلال سپاهان وحتی تراکتور یا نساجی در جام باشگاههای آسیا برای فوتبال ملی آبرویی بیشتر کسب کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی