پیروزی ارزشمند منچستریونایتد در خانه/ تن‌هاخ مچِ «دایچ» را خواباند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد با پیروزی ۲ بر صفر برابر اورتون توانست موقتاً از نیوکاسل فاصله بگیرد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

در اولین بازی از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد تیم منچستریونایتد پذیرای اورتون بود و مهمانش را با نتیجه ۲-۰ شکست داد.

شیاطین سرخ در این بازی کاملاً یک‌طرفه ۲۵ بار با شوت‌های خود دروازه حریف را تهدید کردند که ۹ بار آن داخل چارچوب بود و دو بار آن توپ از خط دروازه گذشت. نخستین گل بازی در دقیقه ۳۶ توسط اسکات مک‌تامینی به ثمر رسید و دومین گل هم در دقیقه ۷۱ توسط آنتونی مارسیال. شاگردان اریک تن‌هاخ می‌توانستند با اختلافی به مراتب بیشتر میهمان بحران زده خود را شکست دهند اما واکنش‌های خوب جردن پیکفورد درون دروازه اورتون مانع از این اتفاق شد. با این حال پانزدهمین باخت فصل در کارنامه تیم آبی‌پوش مرسی‌ساید به ثبت رسید تا این تیم با یک بازی بیشتر، با بورنموث رده هجدهمی هم‌امتیاز بماند و خطر بازگشت به قعر جدول را بیش از پیش احساس کند.

یونایتد اما با کسب هفدهمین برد خود در بیست‌ونهمین بازی‌اش ۵۶ امتیازی شد و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به نیوکاسل، به رده سوم جدول صعود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی