مایکل جردن
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس شیکاگو نوجوانی که در عمارت ۱۲ میلیون پوندی مایکل جردن پیدا شد را دستگیر کرد.

یک نوجوان ۱۸ ساله وارد عمارت ۱۲ میلیون پوندی مایکل جردن در شیکاگو شد. اسطوره ۶۰ ساله بسکتبال در سال ۲۰۱۲ این ملک را برای فروش گذاشت و از آن زمان آنجا زندگی نکرده و در زمان ورود نوجوان هم آنجا نبوده است. همسایه‌ها که متوجه ورود این نوجوان به نام رایدن هاگردورن شدند پلیس را خبر کردند. نوجوان به جرم ورود غیرقانونی و دو نمونه خسارت به ملک دستگیر شد.

 اسطوره شیکاگو بولز در سال ۲۰۱۲  ملک را به قیمت اولیه حدود ۲۴ میلیون پوند وارد بازار کرد و هنوز موفق به فروش نشد. عمارت مایکل جردن با وسعت ۵۲۰۰۰ متر مربع در زمین هفت هکتاری، شایسته هر قهرمان ورزشی است.

این مطلب را هم بخوانید: نگاهی به امپراتوری شگفت‌انگیز مایکل جردن؛ از فیلم‌های پرفروش تا کفش‌هایی که او را با نایکی پیوند زد/ میراثی که فراموش‌شدنی نیست!

دروازه ورودی ملک با عدد ۲۳ که شماره معروف مایکل جردن بوده است، تزئین شده. در داخل، ۱۱ اتاق خواب مجلل و ۱۹ حمام (۱۵ کامل و چهار نیمه) را خواهید دید. جردن که عمارت وسیع دیگری در یوتا هم دارد، خانه را از ابتدا برای برآورده کردن نیازهایش ساخته است، و واقعا این عمارت ویژگی‌های عجیب و غریب زیادی دارد، از جمله زمین بسکتبال اختصاصی اسطوره.

عمارت مایکل جردن

عمارت مایکل جردن

عمارت مایکل جردن

اعتقاد بر این است که جردن حدود ۲ میلیارد دلار ثروت دارد. او تا به امروز بیشتر از لبرون جیمز، کوین دورانت، استفن کوری و سایر ستاره‌های بسکتبال حرفه‌ای به درآمدزایی ادامه داده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی