نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گولسیانی: با این برد به استقلال و سپاهان فشار آوردیم/ بازیکنان ایرانی نمی‌توانند خوب پنالتی بزنند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم پرسپولیس گفت: امروز کمی خوش شانس بودیم اما تیم‌های قوی معمولا خوش‌شانس‌تر هستند و ما هم به همین دلیل پیروز شدیم.

گولسیانی پس از برتری پرسپولیس مقابل ملوان، عنوان کرد: بازی سختی داشتیم و این بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ ما در نیمه اول خوب نبودیم و به همین دلیل تیم حریف ضدحملات خطرناک روی دروازه ما انجام می‌داد.

وی افزود: به نظر من امروز کمی خوش شانس بودیم اما تیم‌های قوی معمولا خوش‌شانس‌تر هستند و ما هم به همین دلیل پیروز شدیم. ما با برد در بازی امروز به استقلال و سپاهان فشار آوردیم و حالا منتظر نتایج هر دو تیم می‌مانیم.

گولسیانی درباره گلزنی‌هایش برای پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: بازیکنان ایرانی نمی‌توانند پنالتی خوب بزنند به همین دلیل با تصمیم مربی من پنالتی می‌زنم. من به این تصمیم احترام گذاشتم و تا حالا ۱۶ پنالتی در ایران زدم که ۱۵ پنالتی گل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • amirali IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    آقای گولسیانی من به عنوان یک پرسپولیسی و عاشق شما هم هستم ولی در مورد ایرانی ها واقعا زشت است که اینجوری حرف میزنید مهدی طارمی بد پنالتی میزند؟ ایرانی ها بسیار عالی پنالتی میزنند یا خود محمد عمری پنالتی مقابل ون پارس رو دیدید کجا زد؟ پس ایرانی ها هم میتوانند پنالتی بزنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی