نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گئورگی گولسیانی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس می‌گوید اهمیت پیروزی سرخ‌پوشان از گلزنی او بسیار بیشتر است.

اولین بازی پرسپولیس در سال جدید در رفسنجان و مقابل تیم سخت کوش محمد ربیعی برگزار شد. شاگردان گل‌محمدی که سال قبل را با باخت مقابل سپاهان به پایان رساندند، امیدهایشان برای قهرمانی را کمرنگ می‌بینند. با این حال سعی می‌کنند بهترین نتایج را در بازی‌های باقی مانده بگیرند و منتظر لغزش سپاهان و استقلال بمانند. پرسپولیس در رفسنجان نمایش خیلی خوبی نداشت ولی موفق شد با پنالتی مدافع گرجستانی خود به ۳ امتیاز با ارزش بیرون از خانه برسد و فاصله خود را با سپاهان و استقلال حفظ کند. از همین رو با گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس که هفتمین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند، گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

اولین بازی در سال جدید چطور بود؟

من اول سال نو را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. در مورد بازی هم باید بگویم که ما محکوم به برد بودیم و باید هر طور که بود ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. بازی سختی بود و حریف اصلا تیم بدی نبود. آن‌ها خوب بازی می‌کردند و حتی وقتی ۱۰ نفره هم شدند، نمایش خوبی داشتند. ما با تجربه بازی کردیم و توانستیم از موقعیت خودمان که ضربه پنالتی بود، به بهترین شکل استفاده کنیم و پیروز شویم. همانطور که گفتم به این برد خیلی نیاز داشتیم تا در کورس قهرمانی بمانیم و خوشحالم موفق شدیم به هدفمان برسیم.

باز هم موفق شدی برای پرسپولیس گل بزنی و حالا بهترین گلزن تیمت هستی. در این خصوص صحبت کن و اینکه چقدر امیدواری تا در پایان فصل هم این عنوان را بدست بیاوری؟

من اینجا هستم تا به تیمم کمک کنم. از گلزنی لذت می‌برم و خیلی دوست دارم در هر بازی گل بزنم. با این حال وقتی گل بزنی و تیمت نتیجه نگیرد، لذتی ندارد. مهم تر از گلزنی من نتیجه گرفتن پرسپولیس است. خوشحالم به تیمم کمک کردم تا بتواند از یک بازی سخت پیروز بیرون بیاید. این را هم باید بگویم گل من حاصل تلاش کل تیم بود. هدف من کمک به پرسپولیس است و هرطور که بتوانم می‌خواهم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم. در مورد اینکه من بهترین گلزن تیم هستم، این موضوعی نیست که فکر من را مشغول کند و به آن فکر کنم. هر اتفاقی بیفتد مهم موفقیت پرسپولیس است و من هم دوست دارم به بهترین شکل در خدمت پرسپولیس باشم.

گئورگی گولسیانی

خیلی خوب پنالتی می‌زنی و کمتر شاهد این بودیم که ضربه پنالتی تو به گل تبدیل نشود. رمز و راز موفقیت تو در ضربات پنالتی چیست؟

ممنون از تعریف شما ولی پنالتی‌های من رمز و رازی ندارد. من خیلی تمرین می‌کنم تا بتوانم به بهترین شکل پنالتی بزنم. در پنالتی زدن تمرکز حرف اول را می‌زند و من هم سعی می‌کنم همیشه با بالاترین تمرکز پشت ضربه پنالتی قرار بگیرم. خوشحالم تا حالا پنالتی‌هایم در پرسپولیس تبدیل به گل شده و امیدوارم تا در ادامه هم بتوانم این روند را ادامه دهم.

شکست مقابل سپاهان امیدهای پرسپولیس را کمرنگ کرد. به نظرت هنوز شانسی برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد؟

معلوم است که شانس داریم. هنوز چیزی تمام نشده و ما تا آخرین بازی برای قهرمانی می‌جنگیم. آن‌هایی که می‌گویند ما شانسی نداریم، بدانند پرسپولیس هیچوقت زود تسلیم نمی‌شود چون این موضوع در فلسفه ما جایی ندارد.به آن‌هایی که نا امید هستند باید بگویم هیچوقت معجزه فوتبال را دست کم نگیرند. می‌دانم که کار سختی است و رقبای قدرتمندی داریم، ولی ما پا پس نمی‌کشیم و به جنگیدن ادامه می‌دهیم. هنوز ۶ بازی و ۱۸ امتیاز مانده و ما تنها ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم و آن‌هایی که در پایان فصل خوشحال می‌شوند، هواداران ما باشند.

بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند و در همین بازی مقابل مس رفسنجان کیفیت بالایی از خودش ارائه نکرد. تو به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس نظرت در این خصوص چیست؟

اینکه می‌گویند پرسپولیس بد بازی می‌کند و یا بی کیفیت است را اصلا قبول ندارم. ما تیم خوبی داریم و در بازی مقابل مس هم خوب بازی کردیم و توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم. با این حال مشکل بزرگی تیم ما در این فصل داشت، نداشتن ثبات بود. در بعضی از بازی‌ها خوش شانس نبودیم و امتیاز از دست دادیم که همین موضوع به ما ضربه زد. به نظرم تیم برای قهرمانی باید در یک سطح حرکت کند و فراز و نشیب زیادی نداشته باشد. من فکر می‌کنم ثبات مهم ترین موضوع است و باید به سطحی برسیم که روند خوبی را در طول فصل داشته باشیم. در مجموع ما تیم خوبی داریم و در اکثر بازی‌ها کیفیت بالایی از خودمان نشان دادیم. شاید در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و یا همان کیفیت همیشگی را نداشتیم و نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم. امیدوارم در بازی‌های باقی مانده بتوانیم روند بردهایمان را ادامه دهیم چون نباید امتیازی را از دست بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خوزستان قرمزته IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ماشالله گیورگی گولسیانی
  • freydoun US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    perspolis vaghean bad bazy mikonad dar on shack nakonid
  • علیرضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    پرسپولیس دیگه این فصل قد راست نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی