نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جشن هواداران پرسپولیس به خاطر استقلال؛ فتح‌الله‌زاده باید تا ابد مدیرعامل بماند!/ هشتگ یحیی تلافی شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عصر روز دوشنبه و پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فضای هواداری آبی دوستان و قرمز دوستان فوتبال دو شکل متفاوت داشت.

نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در بعد از ظهر روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه در نهایت با خروجی دل‌خواه طرفداران استقلال همراه نشد.

هواداران تیم استقلال که از چند هفته پیش از فرارسیدن موعد پرداخت پول استراماچونی مشخصاً اعلام می‌کردند امیدی به هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شان ندارند، پس از پایان مهلت قانونی فیفا که جمعه‌شب گذشته (۱۱ فرردین) تعیین شده بود صراحتاً در صفحات اجتماعی اعلام کردند که دیگر حاضر نیستند علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه شان باشد. آنها از اعضای هیئت مدیره نیز می خواستند که استعفا کنند.

این موضوع در حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان نیز به وضوح به چشم آمد و شعارهای تندی علیه مدیرعامل فعلی استقلال سر داده شد. اما در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که روز گذشته تشکیل شد حجت کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب و درنهایت با استعفای علی فتح الله زاده مخالفت شد تاموج تازه‌ای از انتقادات در صفحات اجتماعی از سوی هواداران استقلال به راه بیفتد.

این در حالی بود که عکس این موضوع در صفحات اجتماعی و هواداری باشگاه پرسپولیس در جریان بود. هواداران تیم قرمز پایتخت ضمن ابراز خوشحالی از ادامه حضور علی فتح‌الله‌زاده در مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال این اتفاق را جشن گرفته و از اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش می خواستند که فتح‌الله‌زاده را به عنوان مدیرعامل همیشگی این باشگاه تا ابد در راس استقلال منصوب کنند!

جشن هواداران پرسپولیس به خاطر استقلال؛ فتح‌الله‌زاده باید تا ابد مدیرعامل بماند!/ هشتگ یحیی تلافی شد

طرفداران پرسپولیس که دوشنبه شب و در حاشیه برنامه فوتبال برتر نیز متوجه بر هم ریخته شدن فضای مدیریتی و تیم استقلال و اختلاف نظر فتح‌الله‌زاده با روزبه چشمی - یکی از دو کاپیتان اصلی تیم استقلال - شدند، این موضوعات را در صفحات اجتماعی ادامه دادند و اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال را بیش از هر چیز به سود تیم پرسپولیس دانستند.

طرفداران پرسپولیس در این ارتباط با انتشار متن هایی که حاوی ابراز خوشحالی از شرایط به وجود آمده برای تیم استقلال بود خطاب به کادر فنی تیم پرسپولیس نوشتند: "باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در بازی های پیش رو بهترین نتایج را کسب کنید".

به زعم طرفداران پرسپولیس شرایط حریف دیرینه شان به هیچ عنوان مطلوب نیست و با توجه به نزدیکی امتیازات پرسپولیس و استقلال معتقد بودند احتمال دارد این تیم در بازی این هفته مقابل آلومینیوم در اراک امتیاز از دست بدهد. به همین خاطر تأکید داشتند که هر طور شده تیم محبوب شان باید ملوان را شکست بدهد و خودش را به رده دوم جدول برساند. به نظر می رسد این واکنش از سوی هواداران پرسپولیس به تلافی روزهایی باشد که طرفداران استقلال با براه انداختن کمپین "هشتگ یحیی باید بماند"، به نوعی باعث دلخوری هواداران پرسپولیس شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • یه بنده خدا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    پس تقصیر هوادران استقلاله
  • فتح الله راده بخاطر مردم بمان و بجنگ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    اتفاقا تنها مدیری که پرسپولیسیا ازش وحشت دارن همین آقای فتح الله زاده است ماجرای هاشمی نسب که یادتون نرفته .........
    • کیان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      قرار داد ده میلیونی هاشمی نسب با پرسپولیس حاصل آن ۴ گل زده به کیسه حکومتی بوده و قرار داد هاشمی نسب با کیسه حکومتی حاج فتل یکصد میلیون و حاصل آن ۱ گل زده به پرسپولیس بوده خوب حالا دراین ماجرای هاشمی نسب کیسه حکومتی ضرر کردند یا پرسپولیس !!؟
    • ع ق QA ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      بماند و یماند بما چه ولی باید محاکمه شود او و مظلومی در جریان استقلال مظلومی و ماجدی و خطیر و ساکت در جریان اتفاقات ویلموتس کیروش و انتخاباتها و فیلمهایش
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت CH ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    لنگی ها چقدر بدبختن...خوب بعد از انقلاب به هر کاری دست زدن تا یه ستاره بگیرن..!! ولی نمی تونن و نخواهند گرفت چون اینها رو خدا زده و خدا میدونه چه مافیایی هستن..
  • Gaber IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    جای بدلکار نشستن چقدر آسونه .حالا به شعور مردم توهین بکن و در این فکر بمان که مردم نمی‌فهمند .مردم در این چهل سال فیلسوف شدند و نمیفهمی کوچکترین حرکات اندام و فیلمهای را خوب میفهمند .گذشت آن‌زمان که بیسوادی موج میزد و دروغ در راس اعمال تون بود .بی مزه شده این فوتبال با این آدمها
  • امیر IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    این چه حرفیه ،چرا داستان درست میکنین اخه چرا ما پرسپولیسیا باید از حذف استقلال خوشحال باشیم قهرمان شدن حقشون بود برن اسیا، اونایی دنبال حاشیه تو تیم رقیبن یه نفع شخصی توش دارن این وصله ها به طرفدارای پرسپولیس نمیچسبه
  • شبخیز IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    خوشحالی نداره متاسفانه فوتبال ما مشکل ریشه ای داره و شک نکنید که در آینده نزدیک بقیه تیم‌ها هم با چنین مشکلاتی مواجه خواهند شد ضمن اینکه هر تیمی از ایران به آسیا رفت با سرمایه گداری کشورهایی مثل عربستان و قطر کره حرفی برای گفتن نداره
  • سعید اصفهان IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    خخخخخخخخخخ اگه اینطوری بتونن از استقلال جلو بزنن ولی بدونن هیچ کدام برای قهرمانی سپاهان مهم نیست سپاهان سرور پرسپولیس
  • Milad IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    چقدر این استقلالی پرسپولیسی ها خنده دارن دوتا ب جون هم افتادن برای امتیاز از دست دادن وقتی سرورتون سپاهان بالای صدر هست همون بهتر شما بجون هم بیفتید عشق است طلای ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی