اجازه سردار آزمون برای عدم حضور در اردوی تیم ملی و لورکوزن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون زمانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، به منظور عدم حضور در اردوی تیم ملی از باشگاه بایرلوکوزن اجازه گرفته بود.

بر اساس قوانین باشگاه های حرفه ای بازیکن در خارج از زمان تمرین و مسابقه برای انجام هر گونه فعالیت ورزشی می بایست با باشگاهش هماهنگی کند. سردار آزمون در تعطیلات نوروز در سفر به گنبد به سالن والیبال رفت و با همشهریانش والیبال کرد که این با کسب اجازه از باشگاه بایرلوکوزن بود.

او چند روز پیش در این باره اینطور توضیح داد: «دیدم که یکی دو روز پیش تصاویری از والیبال بازی کردن من پخش شد که برخی آن را توهین به تیم ملی تلقی کردند اما هیچ وقت این طور نبوده است. علی دایی یکی از الگوهای من بوده که همیشه با غیرت و تعهدش به تیم ملی به یاد آورده می شود و من هم همیشه سعی کردم که اینگونه باشد. در مورد حضور من در سالن والیبال نیز ماجرا این طوری بوده که یک مسابقات چهارجانبه در گنبد برگزار شد و من به اصرار همشهری هایم و برای شادی آن ها در این مسابقات شرکت کردم. هیچ وقت نخواستم به تیم ملی پشت کنم و این بار هم اینگونه نبوده است. من حتی برای این والیبال بازی کردن هم از باشگاه بایرلورکوزن هم اجازه گرفته بودم.»

سردار آزمون بعد از مصاحبه امیر قلعه نویی در مورد عدم حضور خود در اردوی تیم ملی که بعد از بازی روسیه انجام شد، با سرمربی تیم ملی تماس گرفت و به نوعی از وی دلجویی کرد. بر همین اساس به نظر می رسد، در اردوی بعدی سردار آزمون به اردوی تیم ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    سردار بماند ، قلی زاده چرا ۳ روزه تو تمرینات تیم ملی نیست؟!!!
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    بسیار عالی👍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی