امتناع ستاره گلزن از بازی خداحافظی در تیم ملی با یک ایمیل؛ من نمی‌آیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم همچنان از دشان و مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه عصبانی است

کریم بنزما همچنان از ماجرای حذفش از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ ناراحت است و به همین دلیل پیشنهاد بازی خداحافظی در لباس تیم ملی فرانسه را در بازی با هلند رد کرد، دیداری که در آن کیلیان امباپه برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بست و خروس ها را به برد پرگل ۴-۰ رساند.

برنامه این بود که این دو مهاجم گلزن جمعه شب در ورزشگاه استادو فرنس قبل از بازی اول تیم ملی فرانسه در انتخابی یورو ۲۰۲۴ مورد تمجید قرار بگیرند.

اما بنزمای ۳۵ ساله با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد: «من در آن بازی حضور نخواهم داشت.»

کریم از اینکه دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه او را در ماه دسامبر از اردوی تیم ملی فرانسه در قطر خط زد و به خانه فرستاد عصبانی است، چرا که اعتقاد داشت مصدومیت کشاله ران او فقط به مصدومیتی جزئی نیاز داشت.

ستاره فرانسوی برنده توپ طلا حتی پیشنهاد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را برای برگشت به قطر با پرواز اختصاصی جهت تماشای فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه را رد کرد، دیداری که در آن فرانسه در ورزشگاه لوسیل دوحه در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شد.

یک منبع نزدیک به ستاره رئال مادرید در این مورد گفت: «کریم به شدت از رفتاری که دشان و مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه با او داشتند ناراحت است و امتناعش از حضور در بازی با هلند نشان دهنده این است که این عصبانیت همچنان ادامه دارد. کریم ۲۴ جام با رئال مادرید برده است از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. او مطمئن است که اگر در تیم ملی فرانسه بود این تیم در قطر به سومین قهرمانی خود در جام جهانی می رسید. کریم می گوید سرمربی آرژانتین به مهاجمان مصدوم خود بازی داد اما دشان با کریم بنزما از قبل مشکل داشت و اصلا دلش نمی خواست از او استفاده کند.»

این مطلب را هم بخوانید: آنچلوتی: به دعوای زن و شوهری کاری نداشته باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی