نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مهدی تاج: بعضی‌ها برای سرمربیگری در تیم ملی آماده نبودند!/ مردم به دنبال سرمربی خارجی هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی به زودی مشخص خواهد شد.

مهدی تاج درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: هنوز سرمربی مشخص نشده اما ان‌شاءالله به زودی مشخص می شود.

او در ادامه گفت: فدراسیون از مربیان داخلی که شرایط توانایی هدایت تیم ملی را داشتند دعوت کرد اما یکسری ها که خودشان را آماده نمی بینید برای اداره تیم ملی، فدراسیون از مربیان دیگر استفاده خواهد کرد.

تاج درباره انتخاب مربی داخلی یا خارجی گفت: باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد ولی در نظرسنجی ها مردم به مربی خارجی رای دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رحیم IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    تا وقتی که تاج رئس فدراسیون است .فاتحه فوتبال را باید خواند .
  • سید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    از خبر آنلاین درخواست داریم اگر بنا به انتخاب مربی داخلی است برای سرمربی گری یحیی گل محمدی برای تیم ملی نظر سنجی بزارید تا به گوش فدراسیون هم برسد
  • پوريا احمدی بیرگانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    البته بین این گزینه ها که یکیشون انصراف داده و یکی دیگر کلا بین گزینه ها نیست ما به مربی خارجی رای دادیم ولی اگر بحث مربی داخلی باشد یحیی گل‌محمدی و بعدش امیرخان قلعه نوعی بهترین گزینه برای تیم ملی ما هستند مخصوصا یحیی گل‌محمدی که تمامی افتخارات داخلی ممکن را کسب کرده و در آسیا هم موفق عمل کرده است بدون شک اگر بر اساس لیاقت بخواهیم سرمربی برای تیم ملی کشورمان انتخاب کنیم بدون شک یحیی گل‌محمدی است و اگر نشد البته باید سرمربی خارجی خوب و بادانش و رزومه انتخاب کنیم مانند مارچلوبیلسا یا آندره ویاش بواش که توانایی قهرمان کردن ما را در جام ملت‌های آسیا داشته باشند و بتوانند بعد از آن جوانگرایی خوبی در تیم ملی انجام دهند نه اینکه مثل گذشته کسانی مانند ویلموتس را استخدام کنیم که از چاله تو چاه بیفتیم و یکی را بیاوریم تازه گند کاری آن را پاک کند. توروخدا بخاطر مردممون و شادی ماهم که شده یک سرمربی با دانش و رزومه انتخاب کنید تا بعد از مدت ها دوباره از بازی های تیم ملی کشورمون لذت ببریم. خدایا خودت به ما کمک کن و کشورمون را سربلند و موفق بگردان.
    • مهدی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      سرمربی ایرانی به هیچ دردی نمیخوره فقط سرمربی خارجی که تعهد داشته باشه و با تاکتیک باشه اگه بریم سراغ سرمربی های خیلی بزرگ قطعا تعهد کاری ندارن
  • باشدذ IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    خارجی باشد تجربه داشته باشد جوان باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی