نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
لوکادیا به ایتالیا می‌رود و به فوتبال ایران می‌خندد!/ این خبر را خواندم و متاسف شدم/ امیدوارم سرمربی بعدی تیم ملی شجاع باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدی به شکایت ندارم اما امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس تا جایی که امکان دارد پیگیر ماجرای لوکادیا باشند.

در خبرها آمده بود؛ نیکولو اسکیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی، از علاقه هلاس ورونا به جذب یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد. بازیکنی که تا چند ماه عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را از آن خود کرده بود و یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر فوتبال ایران و پرسپولیس به شمار می‌رفت، اکنون در مسیر عجیبی از دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و ممکن است باشگاه ایتالیایی هلاس ورونا برای فرار از سقوط، یورگن لوکادیا را به خدمت بگیرد.

ستاره هلندی که تابستان امسال به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد و طی فقط ۹ بازی، موفق به زدن ۶ گل شد و تا همین چند وقت پیش، همچنان عنوان آقای گلی لیگ برتر را در اختیار داشت، به یکباره قراردادش را فسخ و قبل از دربی ایران را ترک کرد!

حالا فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید: من هم وقتی خبر را خواندم متأسف شدم. اینکه یک مهاجم هلندی تیم بزرگ پرسپولیس را به بازی گرفت و حالا قرار است به تیم ورونا برود. او به ایتالیا می‌رود و از آنجا به فوتبال ایران یم خندد.

آقای گل پیشین فوتبال ایران ادامه می‌دهد: من واقعا نمی‌دانم نحوه عقد قرارداد با او یا همین خارجی‌های جدید پرسپولیس مثل پریرا چطور بوده است؟ اما این را می‌دانم که معمولا قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی به گونه ای بسته می‌شود که دست آنها را برای بی تعهدی و پشت پا زدن به قول و قرارها باز می‌گذارد. نه یورگن لوکادیا اولین بازیکن خارجی بوده که با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس این باشگاه و کشورمان را ترک کرده و نه آخرین خواهد بود. پیش تر آنتونی استوکس را هم داشتیم که پرسپولیس را رها کرد و رفت و همه پول خودش را هم گرفت.

لوکادیا به ایتالیا می رود و به فوتبال ایران می خندد!/ این خبر را خواندم و متاسف شدم/ امیدوارم سرمربی بعدی تیم ملی شجاع باشد

فرشاد پیوس اضافه می‌کند: الان هم پیش بینی می‌کنم در صورت شکایت باشگاه پرسپولیس باز هم به نتیجه ای نخواهیم رسید. به اعتقاد من شکل بستن قرارداد با بازیکنان خارجی در پرسپولیس از گذشته تا امروز ایراد داشته است. همیشه باشگاه به نفع طرف مقابل قرارداد بسته است در حالی که خیلی از این بازیکنان هم در سطح بالایی نبوده اند. شاید این یورگن لوکادیا با کیفیت و گلزن تر بود اما بی تعهد هم بود. او حتی نایستاد که پرسپولیس را در حساس ترین بازی خود مقابل استقلال در دربی همراهی کند و حالا می‌شنویم قرار است به ایتالیا برود. من به عنوان یک پرسپولیسی واقعا از شنیدن این اخبار حرص می‌خورم که چگونه می‌شود یک بازیکن نیم فصل اول و یک مرتبه تیم ما را ترک می‌کند و نه تنها عذرخواهی نمی‌کند بلکه طلبکار هم نشان می‌دهد. هر چند امیدی به شکایت ندارم اما امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس تا جایی که امکان دارد پیگیر ماجرا باشند.

ستاره اسبق خط حمله ایران در پایان در پاسخ به سئوالی در خصوص شرایط تیم ملی ایران پس از کارلوس کی‌روش و تکلیف نیمکت تیم ملی نیز می‌گوید: من بارها نظرات خودم را گفته ام و شاید تکراری هم باشد که فوتبال ایران بی دلیل و بیش از اندازه به کارلوس کی‌روش وابسته شده بود. فوتبال تکنیکی، تهاجمی‌و تماشاگرپسند ایرانی جای خودش را به بازی بسته، دفاعی و حتی ضد فوتبال در برخی دیدارها داده بود. امیدوارم سرمربی بعدی تیم ملی یک فرد شجاع با اندیشه‌های تهاجمی باشد که آینده فوتبال ما را بسازد و کاری کند تیم ملی ایران هم در مسابقات معتبر مثل جام جهانی در حد ژاپن، کره جنوبی و همین عربستان که آرژانتین قهرمان جام جهانی را شکست داد، ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    آقا ول کن این ایتالیا را من خودم بیست و پنج سال هست اینجا در ایتالیا هستم،در همین ایتالیا با مقدونیه بازی کردند و باختند و از راهیابی به جام جهانی باز ماندند،آخه ورونا چی هست که دیگه کله پاچه اش چی باشه؟؟فوتبال ایتالیا را خدا بیامرزه و اون لوکادیا هم مثل ماریو بالوتللی جایی می آید که نود دقیقه داخل زمین آنقدر ناسزا بهش بگن و هو بکنن که از زمین و زمان سیر بشود.با این جماعت خراب ایتالیایی کسی به ایتالیا نمی آید مخصوصا که خدا نکنه که سیاه هم باشه،اینهم خودش خوب میدونه ایتالیا کجاست چونکه همه سیاه ها ایتالیا را بخوبی میشناسند اما از همه جا مانده و رانده هست و مجبور هست که قبول بکنه.از شر نژاد پرستی و بی فرهنگی ایتالیایی خارجی خیلی به خصوص سیاه پوست خیلی به سختی قبول میکنه که به فوتبال ایتالیا بیاد و اگر هم آمد نرسیده متواری میشه.....
  • قیطور IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    اقای پیوس امکان نداره همانند شما وهم بازیهایتان دیگر ببینیم یا بازیهای انچنانی
  • ن IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    او به ایران نمیخنند ایران برای او تمام شد او ن یک حرفه ای است و در گذشته نمی ماند
  • تن IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    متاسفانه شرایط اجتماعی و امکانات کمتر از حداقل باعث میشه بازیکن خارجی خوب نیاد و اگر هم میاد زود میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی