نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
۹ |
۱
حمید صفت استقلالی است یا پرسپولیسی؟
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید صفت در مسابقه خیریه فوتبال هنرمندان حضور داشت.

جمعی از هنرمندان با برگزاری یک مسابقه فوتبال سعی به جمع آوری مبلغی برای مناطق زلزله زده خوی کردند.

حمید صفت که در این بازی حضور داشت در این خصوص گفت: «خواستیم این بازی را انجام دهیم که به مردم خوی کمکی کرده باشیم و بگوییم ما همگی به یاد شما هستیم، همه پشت همیم و و به یاد مردم داغ دار هستیم. این بازی ها صورت نمادین دارد که بتواند به مردم کل کشور بگوید باید یک سری کمک هارا انجام دهیم، می خواهیم برای آن ها دلگرمی باشیم و به یادشان باشیم.»

او در پاسخ به این سوال که چه قدر اهل فوتبال است گفت: «زیاد، طرفدار استقلال هستم، از خارجی هم من سیتی را دوست دارم. استقلال هر سال درگیر مسائلی مثل رانت است وگرنه همیشه بهترین است. استقلال دهم هم شود قهرمان است. ساپینتو مربی بسیار عالی است، رفتار مامور بسیار زشت بود، او را با لگد زدند بعد رفتار خودش زشت است؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شاهین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    تو هم هوچی گری..مثل انها
  • #بی خیال✍️# IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    مامور بدکاری کرد و حرکتش زشت بود اما ساپینتو که به مردم ایران و فرهنگ ایران اونم توایران که داره دلار بی زبون تو این گرونی جارو میکنه توهین کرد بسیا حرکتش مورد ستایش است من فوتبالی نیستم اما همچین مربی توفوتبال ایران شرم آوراست متاسفم برای بعضی ها که اجازه همچین مربی هایی رو میدن تو ایران
    • مصطفی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      كاش همون‌طور که استقلالی ها به حق از گل محمدی چندین بار حمایت کردند شما هم یاد می‌گرفتند مغرضانه نظر ندهید و با یه مهمآن حداقل به درستی رفتار کنید . در این مواقع رنگی نگاه نکنیم . 🤷
  • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    پرونده قتل ناپدری در شعبه 51 دیوان با علت طرح رسيدگي به فرجام خواهي نسبت به اتهام قتل عمدي مسلمان در تاریخ 1401/10/03 ثبت گردید. بچه های مقتول میگن قتل پدرمون با نقشه و بخاطر اپارتمان محل وقوع قتل بود و مدارک داریم و رسوا می کنیم.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      قضات شعبه 10 کیفری رای قصاص میدن ولی رئیس شعبه علیرغم اطلاع متهم بقتل از بیماری و پیری پدرم به بهانه عدم تخصص متهم بقتل در امور پزشکی قتل ناپدری رو مصداق بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی نمیدونه !!!!! و شعبه 39 دیوان( 51 جدید) حکم قصاص رو به استناد بهانه رئیس شعبه 10 کیفری نقض میکنه!!!!! وشعبه 8 کیفری هم به استناد حرف دروغ متهم بقتل!!!!!!!!( دستم خورده فقط هل دادم و عدم اطلاع از بیماری و مصرف دارو) حکم تبرئه صادر میکنه!!!!!!! و شعبه 51 دیوان( 39 سابق) رای تبرئه شعبه 8 کیفری رو تائید میکنه!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    حمید صفت 2 روز بعداز فوت ناپدری مورخ 1396/05/29 نزد بازپرس میگه و امضاء می کنه( صورتمجلس بازجویی موجود است) سه ضربه زدم و از بیماری خبرداشتم و 5 یا 6 سال است از پدر خودم خبر ندارم و قطع رابطه هستم و ناپدری مادرم را کتک میزد و با من مشکل داشت و بد و بیراه میگفت و7 صبح روز درگیری برادرم از امریکا تماس گرفت و گفت حاج خانم شب گذشته مورد ضرب وشتم قرار گرفته ولی بعد از بازداشت در 1399/12/18 با انتخاب وکلای جدید درجلسات شعبه 8 کیفری گفت دستم خورد فقط هل دادم ازبیماری خبرنداشتم و اختلافات مادرم با او درحد اختلافات معمول زن وشوهری و عادی بود، با من رابطه خوبی داشت، شب قبل از روز درگیری برادرم ازامریکا تماس گرفت و گفت حاج خانم مورد ضرب و شتم قرارگرفته و من فردا با ارامش رفتم پیش حاجی. ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته و ثبت شده! حمید روسینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و درگزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیرسخت شامه وکوفتگی شدید وازهم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک دردیواره بین بطنی قلب مشهود بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی