نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
کارشناسی صحنه مشکوک بازی استقلال/ اشتباه بزرگ داوری به سود آبی‌ها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری به تحلیل نیمه قضاوت تیم داوری بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان در نیمه اول پرداخت.

حیدر سلیمانی در مورد قضاوت حمید حاج ملک در نیمه اول دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در دقیقه ۹ این مسابقه حاج ملک باید یک پنالتی به سود مسجدسلیمان اعلام می‌کرد در این لحظه رافائل سیلوا با پای چپ خود ساق پای چپ حسین شنانی را زد و داور باید برای تیم مهمان پنالتی می‌گرفت که به اشتباه این کار را انجام نداد.

وی در مورد صحنه برخورد مهدی قائدی با بازیکن نفت در دقیقه ۴۵ توضیح داد: اگر خطایی هم اتفاق افتاده باشد پشت محوطه جریمه و ادامه بازی درست بود. در آن لحظه حاج ملک به درستی آوانتاژ داد اما اگر خطا درون محوطه جریمه می‌افتاد بهترین تصمیم گرفتن پنالتی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کوهمره جروق IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    سهمیه پنالتی کم بود پنالتی هم میکنن ولی نمیگیرن
  • علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    والا دیگه همه چی معلومه پرسپولیس مردمی میکوبند
  • محسن مقدم IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    طبیعیست.هر وقت عالیجناب ریش دار جناب فتح الله زاده سکاندار مدیر عاملی استقلال می شود اشتباهات داوری کاملا به سود استقلال و به زیان پرپولیس می شود.طبق روال دوران پیشین این مدیر فوق العاده با نفوذ در حاکمیت.
  • سجاد US ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سلام با دیدن بازیهای سپاهان استقلال و نحو داوری که بنفشون سوت زده میشه وبرعکس سوتهای ممتد وخوانبوندن مسابقه پرسپولیس و با وجود تمام ایرادهای که مخصوصا تو بازیها پرسپولس صورت میگیره مشخصا نمیخوان پرسپولیس قهرمان بشه حالا هرکی شدش مهم نیست،فقط مخوان سلطان یحیی کم بیاره و بره.تواین چندین ماهااز پس پرسپولس مردمی بر نیومدن حالا جلو چشم همه دارن هم شعار رکیک وهوچیگری میکنن،باز هم تکرا میکنن ای بیشورها ولی پرسپولیس پر قدرتر بر میگرده و ۳هیچ جلو
  • بسیج لشکر مخلص خدا CH ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    والا از دوره ای که اسمش تاج بوده حکومتی بوده تا بعد هم نوه های حضرت امام (ره) و هم اکنون ن هم ادامه داره حق الناس تو وخدا رعایت بشه والسلام علیکم ورحمت الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی