نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
۶
افشاگری در مورد آزمون؛ دلیل بازی نکردن سردار فوتبالی نیست/ در لورکوزن چه خبر است؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه در پاسخ به این سئوال که یعنی سردار به دلایل فوتبالی بازی نمی‌کند؟ گفت: خب احتمالا همینطور است چون در فوتبال مهاجم خوبی است.

«الکساندر موستووی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه که سابقه بازی در تیم اسپارتاک مسکو بنفیکا پرتغال را هم دارد، به حمایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران پرداخت و از بازی نکردن او در تیم بایر اظهار تعجب کرد.

موستووی گفت: آزمون به دلایل نامعلومی برای بایر بازی نمی‌کند. او هر چه که بود حداقل می‌توانست به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.

وی با اشاره به دوران حضور آزمون در تیم های زنیت، روبین کازان و روستوف روسیه تاکید کرد: سردار بهترین مهاجم لیگ ما بود. این یک موقعیت بسیار عجیب است و من نمی‌فهمم آنجا چه خبر است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه در پاسخ به این سئوال که یعنی سردار به دلایل فوتبالی بازی نمی‌کند؟ گفت: خب احتمالا همینطور است چون در فوتبال مهاجم خوبی است.

موستووی همچنین از بازگشت آزمون به تیم زنیت استقبال و تاکید کرد که او می‌تواند به این تیم کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسماعیل IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    سردار در تیم زنیت و تیم ملی مهاجم نوک بازی میکنه به همراه یک مکمل خوب مثل زیوبا و طارمی ولی در لورکوزن پشت مهاجم بازیش میدن این درست نیست اگر مهاجم هدف بازی کنه درکنار پاتریک شیک اون وقت خواهید دید چه مهاجم موثری هستش
    • ماهان IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      دمت گرم
  • کریم IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    به نظر من هیچی بارش نیست
  • عزیز IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    لورکوزن تا وقتی آزمون رو نخریده بود بهترین خط حمله رو داشت فکر کرد با خرید آزمون می تونیم این برتری رو حفظ کنه ولی از وقتی این بازیکن رو خریده بلایی سر لورکوزن آورده که اونورش ناپیداست. لورکوزن اگه می خواد دوباره بهترین خط حمله رو داشته باشه بهتر آزمون رو ردش کنه بره مثل جهانبخش که تا وقتی تو برایتون بود کم مونده بود برایتون بره دسته ۲ ولی از وقتی که جهانبخش رو رد کردن و رفت تیمشون پنجم یا ششم لیگ
    • محسن $ IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      حرف دل منو زدی
  • اسی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    سه تا بازی فیکس بزارن تاببینن چه بازیکنی فرصت ندادن که خودشو نشون بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی