نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آجورلو: شبکه‌های خارجی و داخلی دست به یکی کردند تا استقلال قهرمان نشود/ پولادگر وقتی خبر برکناری‌ام را داد گریه کرد/ از آمریکا برای ما نقشه می‌کشند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره جذب سرمایه از طریق تبلیغات محیطی گفت: پرسپولیس با زیاده خواهی باعث شد قرارداد میلیاردی که می‌توانست بین دو تیم تقسیم شود، بین ۱۶ تیم با عدد پایین‌تر بسته شد.

مصطفی آجورلو بامداد سه شنبه در گفت‌وگویی درخصوص مافیای فوتبال ایران که علیه استقلال دست به کار شد، اظهار داشت: آن بهایی که در آمریکا نشسته و در رسانه‌ها پول خرج می‌کند دنبال سیاه‌نمایی کشور است. شبکه‌های خارجی با عوامل داخلی دست به یکی بودند تا استقلالی را که قهرمان شده، تخریب کنند. آن‌ها گفتند که آجورلو نباید باشد و حالا من هم آمدم تا این سیاه‌نمایی را که علیه نظام و حاکمیت است سخن بگویم.

مدیر عامل سابق باشگاه فوتبال استقلال درمورد عزل شبانه خود عنوان کرد: از من خواسته بودند ورزش بانوان و چوگان را راه بیاندازم و به علت عدم راه افتادن این ورزش‌ ما را جا به جا کردند.

وی ادامه داد: من استقلال را با کمترین امکانات به قهرمانی رساندم. وقتی پولادگر خواست خبر جا به جایی بنده را بدهد اشک در چشم‌هایش جمع شد و آن زمان گفتم شما کارتان را انجام دهید. اصلا بود و نبود آجورلو مهم نیست و امسال تیمی بستم که تا ۵ سال آینده قهرمان خواهد ماند.

آجورلو درباره جذب بازیکن و جذب سرمایه در فصل گذشته گفت: ما هیچ بازیکنی را بدون نظر ساپینتو نگرفتیم به جز شهباززاده که به علت اتمام زمان جذب بازیکن راه دیگری نداشتیم اما وقتی به تیم آمد ساپینتو نیز او را تحسین کرد. سال گذشته با همه تیم تسویه حساب کردم و فقط ۷ میلیارد بدهی مانده بود که با یکی از بازیکنان داشتم که او نیز جدا شد. این مسائل نشان می‌دهد که توان من در درآمد زایی بالاست.

آجورلو: شبکه های خارجی و داخلی دست به یکی کردند تا استقلال قهرمان نشود/ پولادگر وقتی خبر برکناری ام را داد گریه کرد/ از آمریکا برای ما نقشه می کشند

وی درباره درگیری استقلال بر سر تبلیغات محیطی بیان کرد: سید مجید صدری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس مدعی بود بابت تبلیغات محیطی ۲۰۰ میلیارد بیش‌تر از استقلال باید بگیرد زیرا پنج سال قهرمانی داشته است اما ما ۵۰۰ میلیارد قرارداد آوردیم و آن‌ها ۱۸۰ میلیارد هم نتوانستند بیاورند؛ با این حال پرسپولیس با ما در این درگیری همراه نشد و همراه ۱۴ تیم دیگر با سازمان لیگ در بنگاه اقتصادی رفتند و معامله‌ها را بهم زدند.

مدیر عامل سابق استقلال تصریح کرد: بنگاه‌دارها می‌خواستند هم آبی را داشته باشند و هم قرمز را، ولی پرسپولیس در نیمه راه که از ما جدا شد و باعث شد که میلیاردها تومان پولی که می‌توانستیم در عوض همکاری فقط برای دو تیم بگیریم، نصیب ما نشود و همه تیم‌های لیگ برتر با هزینه پایین‌تر قرارداد ببندند و آن را بین خودشان تقسیم کنند.

آجورلو درباره درآمدها و هزینه‌های استقلال در دوران مدیریتش گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان وام و حدود ۲۰۳ میلیارد هم نقدا پول گرفتیم و از بورس نیز ۳۵۹ میلیارد نصیب ما شد که جمعا درآمد ما به ۶۹۲ میلیارد رسید. ما برای سالی که قهرمان شدیم ۲۷۲ میلیارد هزینه کردیم و ۱۰۷ میلیارد نیز برای پیش فصل خرج کردیم که یعنی کلا ۳۷۹ میلیارد از درآمد را مصرف کردیم.

وی افزود: جالب است که من ۱۷۲ میلیارد بدهی ۸ سال تامین اجتماعی و مالیات و امثالهم را دادم که اصلا به دوران مدیریت من باز نمی‌گشت. من روند مالی بسیار سالم و پاکی داشتم که هیچکس از آن صحبت نمی‌کند و سوالی هم نمی‌شود.

مدیر عامل سابق استقلال گفت: یک بهایی در آمریکا نشسته و اینجا به خبرنگاران پول می‌دهد که شایعه پراکنی کنند و گم شدن ۶۰ میلیارد هم از همان جا نشات گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساوالان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    گوش بریدن چی!!!!!!!!!! پارسال استقلال را قهرمان کردند.. چرا مجیدی فرار کرد!!!!! خوب می ماند 5 بار پشت سر هم قهرمان می شد... تضعیف پرسپولیس.. پنالتی های مفتی معیشت وووو عامل قهرمانی استقلال بود.. امسال هم لوکادیا را پراندند... چرا خارجی های استقلال نمی روند
    • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      دقیقا
    • حسین IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      سردار انسانی پاکدست ومومن هست چرا بزرگی مثل ایشان باید کنار گود باشد این هم از عجایب هست به هرحال ما استقلالی‌ها قدردان ایشان هستیم کاری نداریم تعدادی لنگی آخرت خودشون بی جهت می‌سوزانند وناجوانمردانه علیه این مرد خوب خدا می کنند
    • ا.م IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      جالبه ، بقول روشن و مراغه چیان باندبازان سهمخواه باخودزنی درباشگاه ،برای فراربه جلوبعدازهرناکامی یک دشمن فرضی ازتواستین شون بیرون می آوردند،حالا دشمن فرضی خارجی هم رو کردند،ایکاش باندپاسی آجورلو میفهمیدند که فوتبال توخون ورگ این مردم هست وبااراجیف شماگمراه نمیشند،وبایدبافتح اله زاده یا رئیس سازمان خصوصی سازی مناظره کنی،همین
    • آرمان شهدوستی عاشق نظام اسلامی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      یادته جباروف پروندین یادته صیادمنش پروندین یادته تیام پروندین ماهم طلافی کردیم دوست لنگی
  • ع ق QA ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    شما عادت دارید دروغ بگویید ؟ چه ربطی بنطام داره نظام که مال شما تنها نیست از ۱۵۰۰ ملیارد گم شده بین جنایعالی و حاجی بگو
  • نوید IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    خخخخخ بی خیال سردار فیلم هندی اش نکن آمریکا نقشه کشیده بود برای مدرسه فوتبال در مشهد اما با صحبت های شما انگار اجرای نقشه از باشگاه استقلال شروع شده
    • محسن IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      😁
  • سردار سرت سلامت IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    سردار همه میدانند اینکارها زیر سر چه کسانیست اما این پایان کار نیست تازه اول کار شما و تیم شماست قهرمانی استقلال با درایت و مدیریت شما فشاری مضاعف بر عده ای آورده که میدانند بعداز بابا مسعود با حضور شما دیگر جامی نصیبشان نخواهد شد
  • سعید IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    این پیروزی چی ها اینقد عقده پارسال دارند که به سردار حرف نامربوط میزنند ... متشکریم سردار از زحماتتون
    • ... IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      اون چند صد هکتار زمین و تلویزیون اینترنتی و اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی همه کشک بود جناب آشپز!! در ضمن شما دوست کیسه‌کش بگیر بخواب تا لحاف یخ نکرده.
    • ... IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      اولا که ۱۵۰ + ۲۰۳ + ۳۵۹ میشه ۷۱۲ نه ۶۹۲. ثانیا وام و پول سهام کجاش درآمد حساب میشه. ثالثا اون ۲۰۳ میلیاردی که میگی کل مبلع اسپانسر ۵۰۰ میلیاردیته که محقق شده. البته اگه راست بگی. رابعا پرسپولیس به خاطر برند برتر و قهرمانیهاش بایدم از شما بیشتر گیرش می‌اومد. خامسا پرسپولیس چون مثل تو تنهاخور نبود سعی کرد منافع کل تیمهای لیگ برتر رو در نظر بگیره بنابراین تو رو تنها گذاشت. سادسا شما اگه مدیر بودی و مدیریت بلد بودی اهم فی الاهم میکردی و اول طلب استرا و ملیچ و شباب الاهلی و سانتاکلارا رو که پشت در باشگاهت چادر زده بودن میدادی نه طلب بیمه و مالیات رو. سابعا شما اگه ریگی تو کفشت نیست رودررو با فتح‌الله‌زاده و صدری میشستی و مناظره میکردی. پول بیت‌المالو معلوم نیست چیکار کردی دو قورت و نیمت هم باقیه و ادعای مدیریت هم داری. تو هیچکدوم از رویاپردازیهاتو عملی نکردی و هیچکدوم از حرفات به دل نمی‌نشینه.
  • رادین IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    من دیشب برای اولین با برنامه میثاق را بدقت نگاه کردم ، براشتی که داشتم در این برهه اولا مظلومیت پرسپولیس در بازی با فولاد و طوری وانمود میشد از برد نابحق اون تیم تا اختلاف پراکنی بین مدیران استقلال ، تماما برنامه ریزی شده بود و فرهاد و آقای اجرلو حق داشتند که سال گذشته این برنامه کاملا رنگی را تحریم و حضور پیدا نمیکردن. الان متاسفانه میثاقی پرسپولیسی موفق شده که با این حربه بعد باخت پرسپولیس و برد استقلال و تهدید صدر نشینی این تیم اختلاف پراکنی شروع کند. گل محمدی باید حداقل سه جلسه بعنوان شروع کننده این همه توهین به تیم شایسته فولاد حتی میثاقی یک کلمه نمیپردازه . ما کاملا متوجه هستیم. آقای اجرلو اگر تخلفی کرده قطعا دستگاهای نظارتی به آن رسیدگی خواهد کرد چند با هم که میثاقی تهمت ۷۰۰ میلیاردی میزد ایشون با درایت می‌گفت که سند حسابرسی کاملا همه چیز را ثابت کرده. بنظرم مثل آقای میثاقی گناه نکنیم و هر تهمتی را تایید نکنیم.
    • ... IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      با این حرفات معلومه که شما برنامه رو با دقت ندیدی، که اگه دیده بودی به جزئیات توجه میکردی. حضور تماشاگر تو بازی بدون تماشاگر،  انداختن توپ وسط زمین، حضور غیرقانونی نکونام پشت نیمکت فولاد بعد از تبعید روی سکوها، ۱۶ دقیقه وقت‌کشی فولادیها و گرفتن ۷ دقیقه وقت تلف شده، نگرفتن پنالتی رو دیاباته، شلوغ‌کاری فولادیها روی هر صحنه کوچیک، فوتبال کثیف نکونام و کادرش تو این سالها با وجود داشتن بازیکنای گرون‌قیمت و... . شما اگه اینا رو با دقت دیده بودی الان مثل یه پرسپولیسی باشرافت کامنت میذاشتی نه یه کیسه‌کش دروغگو. تازه میثاقی کیسه‌کش به تخلف آشکار نکونام به پایین اومدن از سکوها اشاره هم نکرد. در ضمن ۷۰۰ میلیارد نبود و ۷۱۲ میلیارد بود که آجورلو گفت ۶۹۲ میلیارد. در ضمن اگه سند حسابرسی همه چیزو ثابت کرده پس فتل این وسط چی میگه. پس پرداخت نشدن بدهیها این وسط چی میگه. شما قرصاتو اول بشور بعد بخور. شما رو که می‌بینم یاد کارشناسیهای حسین عسکری می‌افتم که رو فیلمم نمیتونه درست کارشناسی کنه. پرسپولیس و استقلال ارزش اینو ندارن که به خودمون و دیگرون دروغ بگیم.
    • ... IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      من گل‌محمدی رو اصلا قبول ندارم ولی نکونام لیاقت این همه بازیکن گرون‌قیمت رو نداره. فوتبال کثیف بحرینی سالهاست دیگه منقرض شده. وای به حال خوزستانیها با این سرمربی کوته‌فکر و ترسوشون.
  • پدرام CA ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    اینو میگه چون من ضد چوگان و ورزش زنان بودم برکنار شدم! خوب تقصیر خودته حاجی! بغل اون استادیومی که ساختی یک میدون چوگان هم میساختی بهانه رو از امریکاییها بگیری! فکر کنم با مادیون بودن بعضی از اسبها مشکل داشتی که مختلط نشه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی