نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
عکس| ستاره هزار میلیاردی رقیب مجیدی شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پریرا که با انتقالی قرضی و پر سر و صدا از وست بروموویچ به الهلال آمد، راهی لیگ امارات شد.

متئوس پریرا ستاره تیم وست بروموویچ که فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ با به ثمر رساندن یازده گل در لیگ برتر انگلیس و باز کردن دروازه تیم هایی مانند چلسی و آرسنال توجهات را به خود جلب کرده بود، پس از سقوط تیمش به رقابت های چمپیونشیپ، با انتقالی پر حرف و حدیث و ۲۴ میلیون دلاری راهی الهلال شد تا این تیم را در راه قهرمانی آسیا و دیدار برابر استقلال همراهی کند.

هر چند که پریرا برابر استقلال و پرسپولیس توانست در هر بازی یک پاس گل بدهد و با آبی های ریاض به عنوان قهرمانی آسیا و لیگ عربستان دست پیدا کند، اما حواشی بی پایان این بازیکن و درگیری با دو سرمربی الهلال یعنی لئوناردو ژاردیم و رامون دیاز باعث شد تا او به پایان کار خود در این تیم نزدیک شود و سرمربی آرژانتینی، این بازیکن را در لیست مازاد تیم قرار داد.

متئوس پریرا که با انتقالی بیش از هزار میلیارد تومان به قهرمان آسیا پیوسته بود، شب گذشته و با انتقالی قرضی راهی لیگ امارات شد تا برای الوحده به میدان برود. این تیم که رابطه خوبی با الهلال دارد و پیش از این نیز عمر خریبین را به خدمت گرفته بود، با قراردادی ۶ ماهه ستاره برزیلی و سابق وست بروموویچ و اسپورتینگ لیسبون را به خدمت گرفت.

عکس| ستاره هزار میلیاردی رقیب مجیدی شد!

الوحده که در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، دو هفته دیگر باید به مصاف اتحاد کلباء و مجیدی برود و تقابل دوباره فرهاد و متئوس پریرا نیز در نوع خود جالب خواهد بود. این بازیکن برزیلی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل، برای اولین بار و مقابل استقلال از ابتدا به میدان رفت و در دیداری که تیم سعودی با ۲ گل از سد شاگردان مجیدی گذشت، پریرا پاس گل نخست را به بافتیمبی گومیس داد.

حالا با جذب این ستاره برزیلی و ۲۶ ساله، الوحده امیدوار است که بتواند عنوان قهرمانی ادنوک لیگ امارات را به دست بیاورد. آنها با ۲۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الشارجه صدرنشین و ۲۷ امتیازی در جایگاه چهارم قرار دارند. تیم مجیدی نیز ۲۰ امتیازی است و الوحده یکی از رقبای کلباء برای تصاحب رتبه های بالای جدول است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی