نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
هجمه‌های زیاد علیه یک آبی‌پوش/ شاید از استقلال جدا شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با شکست استقلال در برابر سپاهان هجمه‌های زیادی از سوی تماشاگران استقلال علیه سیاوش یزدانی به وجود آمد.

استقلال در هفته نخست دور برگشت در شرایطی به استقبال بازی با سپاهان رفت که ۵ امتیاز از پرسپولیس فاصله داشت و به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا اختلاف بیشتر از این نشود. همه چیز داشت برای استقلال خوب پیش می‌رفت تا این‌که علیرضا رضایی مرتکب یک اشتباه بچگانه شد و در ادامه سیاوش یزدانی در دقایقی که جبران برای استقلال ناممکن بود، پنالتی داد.

سیاوش یزدانی بعد از خطای پنالتی خندید و این خنده موجب انتقادات زیادی از او شد. به خصوص که پیش‌تر در زمان مربیگری محمود فکری، این بازیکن مصاحبه‌های تندی علیه سرمربی‌اش انجام داد و حتی مدعی شد در زمان مربیگری فکری اصلا اشتیاقی به ارایه بازی‌های خوب برای این تیم نداشته است و مرور این مصاحبه موجب موضع‌گیری شدید دوباره علیه این بازیکن شده است.

شدت این هجمه‌ها به حدی است که ممکن است تمرکز را از این بازیکن در دیدارهای آتی بگیرد و شاید این بهانه‌ای برای انتقال دوباره سیاوش یزدانی به روی نیمکت شود. عارف غلامی و محمدحسین مرادمند در تلاش برای رسیدن به آمادگی و حضور دوباره در ترکیب تیم هستند و در این صورت ممکن است سیاوش یزدانی اردوی استقلال را ترک کند. این خبری است که پیرامون اردوی آبی وجود دارد، اما برای پی بردن به صحت و سقم آن باید کمی منتظر بمانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Ali BD ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی ،به محمودفکری گذشت حالا نوبت کشیدن عقوبت آن ناجوانمردی ها درحق مربیت است پس بچش تا بدانی حال آن روزهای فکری را ،کسی اگر به هردلیلی با مربی اختلاف دارد جوانمردانه بازیش را انجام میدهد وحتی بیش از همیشه کوشش وتلاش میکند که به خاطر این اختلاف ،کم کاری بهش نچسبانند ودر پایان حداقلِ آن، رضایت از عملکرد خودت خواهد بود اما متاسفانه سیاوش یزدانی فکرکرد محمودفکری را بیچاره کرده است درصورتی که خودت را بی چاره کردی مزن بر در کسی انگشت که میزنند بر درت با مشت .
    • حسین US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      واقعا متاسفم برای خبر ورزشی که مرتب علیه سياوش می نویسد انگار از طرف کسی شانتاژ می‌شوند این خبرنگاران عزیز خبرنگاران عزیز بابا به فکر عاقبت کاری که می کنید باشید کدام هجمه از طرف چه کسانی استقلالی‌ها که کمتر در فضای مجازی هستند ماهر چه می بینیم پرسپولیسی هستند که در رای گیری هاتون اولشون می‌کنید در نظر سنجی ها بیشتر آنها را جلوه می دهید مرتب می نویسید هجمه علیه یزدانی نه آقا همه هواداران مدافع متعصب تیمشان را دوست دارند ومی دانند دشمنان یزدانی واستقلال همانهایی هستند که ناجوانمردانه وسط فصل مرتب در فضای مجازی کاری کردند که یزدانی به خدمت اعزام شود حالا نمی دانم چرا به قول خودشون که می گفتند سربازی برای همه است چرا در مورد وضعیت خدمت بازیکنان پرسپولیس از جمله ترابی ،امیری،پورعلی گنجی، بیرانوند وخیلیها دیگه نمی نویسند آقایان خبرنگاران شما را به خدا اینقدر یک انسان را تخریب نکنید همین بیرانوند دربازی با ذوب آهن یک توپ ساده را بسیار بد دفع کرد اگر تیر دروازه‌ نبود به راحتی گل را خورده بود اگر عادلانه حرف بزنید وقضاوت نکنید ومرتب از زبان هواداران استقلال بازیکنان استقلال را تخریب نکنید
  • مرتص US ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    فقط کمی شرف داشته باشبد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی