نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش آجورلو به مناظره جنجالی با فتح‌الله‌زاده پس از نامه سرگشاده/ میثاقی در شبکه ۳ اعلام آمادگی کرد اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.

در پی نامه سرگشاده مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به رییس سازمان صداوسیما در خصوص برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی، مجری این برنامه، شب گذشته توضیحاتی را به بینندگان برنامه خود داد.

میثاقی بعد از صحبت در خصوص دعوت رسمی این برنامه از مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، رویکرد برنامه در قبال دعوت از آجورلو را، ارائه یک صحبت ابتدایی از سوی آجورلو به اندازه میزان دقایقی که فتح‌الله‌زاده در مورد دوران کاری او صحبت کرده، اعلام و بر لزوم شکل‌گیری مناظره بعد از آن تاکید کرد.

میثاقی دلیل این کار را دنباله‌دار شدن ماجرا بعد از توضیحات هر مدیر دانست چرا که از نگاه او در هر برنامه صحبت‌ها و ابهاماتی مطرح می‌شود که طرف مقابل برای پاسخ به آن یک برنامه دیگر درخواست می‌کند و به این صورت مسائل برای هواداران استقلال روشن نمی‌شود.

میثاقی در ادامه بار دیگر از آمادگی برنامه فوتبال برتر برای برگزاری این مناظره پس از اختصاص زمان مقتضی به آجورلو برای صحبت در مورد گفته‌های هفته قبل فتح‌الله‌زاده خبر داد. اما نکته اینجاست که آن‌طور که از شواهد و قراین برمی‌آید، مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال، بنا به دلایل خاص، حاضر به شرکت در چنین مناظره‌ای نیست. دلایلی که شاید اصلی‌ترین آنها این است که آجورلو، مدیر جایگزین خود را در سطحی که بخواهد با او در مورد عملکردش به مناظره بنشیند، نمی‌بیند.

موضوعی که با توجه به گفته‌های این مدیر باسابقه فوتبال ایران هم مشهود بود. چه اینکه آجورلو در این مصاحبه مهم و جنجالی حتی یکبار هم اشاره‌ای به نام فتح‌الله‌زاده نکرد و تنها به صورت محدود به کنایه‌هایی به وی بسنده کرد درحالی که اساس مصاحبه هفته پیش فتخ‌الله‌زاده در فوتبال برتر حمله به آجورلو بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    بیشتر از آنکه آجرلو یا فتح الله زاده راضی به مذاکره و مناظره و مصاحبه باشن خبرناهاران و رسانه های لنگپوش برطبل اختلاف و حاشیه در استقلال میکوبند والله خاله زنک بازی رو سه هیچ بردین شماها فکرکردین که هنوز دوران بابا مسعوده که تیمتون رو بیرون از زمین قهرمان کنن نه بابا نیم فصل دوم اینقدر باخت میدین که خودتون هم از اینکارهایی که کردین شرمسار میشین
    • قرمزته IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      تا هشت سال دیگه که آخر فصل باخت بدیم و قهرمان نشیم تازه میرسیم به اس تق لال خخخخخخخخخخخ آخه حسودی هم حدی داره ، شما مراقب خودت باش
    • شفای بابا مسعود IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      ببین قرمزته پرسپولیس طی ۱۶ سال فقط ۲ جام آورد طی ۵ سال ۵ جام !!!!! حالا اینو با اون ۸ سال بِبر زیر رادیکال تانژانتش رو بگیر اونوقت متوجه راهی که با بابا مسعود و ایل و آلش رفتین میشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی