نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
صلاح پای قطر را به لیورپول باز می‌کند!/ جلسه مخفی ستاره سوژه شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالکان لیورپول قصد فروش باشگاه را دارند و قطری ها مهمترین مشتریان آنها هستند.

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مالکان فعلی باشگاه لیورپول قصد فروش این باشگاه قدیمی انگلیس را دارند.

حالا گفته می شود سرمایه‌گذاران قطری بیشترین شانس را برای خرید این باشگاه دارند. به نظر می‌رسد فروخته شدن لیورپول قطعی است، ولی مشخص نیست آیا در نهایت مالکیت باشگاه انگلیسی به قطری‌ها خواهد رسید یا نه.

قطری ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری در فوتبال انگلیس دارند جایی که پیش از این شاهد حضور سرمایه گذاران اماراتی و عربستانی بوده است. اسماعیل مطر، روزنامه‌نگار مصری، خبری منتشر کرد که نشان می‌دهد احتمال ورود قطری‌ها به سرمایه‌گذاری در لیورپول و به دست گرفتن مالکیت این باشگاه جدی است.

به گزارش مطر، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، دو هفته پیش بعد از شکست ۳-۱ تیمش مقابل برنتفورد با ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دیدار کرده و

با او ناهار خورده است. مطر می‌گوید موضوع این دیدار نه انتقال صلاح به پاریس، بلکه مسئله ورود قطری‌ها به معامله برای خرید باشگاه لیورپول بوده است. اسماعیل مطر حتی عکسی را نیز از ملاقات دو هفته پیش صلاح و الخلیفی منتشر کرده است. این گزارش حاکی است صندوق سرمایه‌گذاری قطر که وابسته به حکومت این کشور است از ماه دسامبر تصمیم گرفت برای خرید لیورپول با مالکان این باشگاه مذاکره کند و در حدود دو ماه گذشته قطر بررسی‌های دقیقی درباره شرایط لیورپول انجام داده است.

ناصر الخلیفی از دوست‌داران محمد صلاح بوده و به او علاقه‌ای ویژه دارد. خلیفی قصد داشت صلاح را به پی‌اس‌جی منتقل کند، ولی نتوانست موافقت لیورپول را جلب کند.

این مطلب را هم بخوانید: قرارداد بزرگ مسی با پاری‌سن‌ژرمن پس از قهرمانی در جام‌جهانی/ جزئیات سود لئو برای باشگاه متمول فرانسوی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی