نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
جرمین پنانت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدهی هفت رقمی جرمین پنانت بازیکن سابق لیگ برتری باعث شده تا دادگاه در بیرمنگام برای او حکم ورزشکستگی صادر کند.

جرمین پنانت بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس و تیم‌های آرسنال و لیورپول پس از این که حدود یک میلیون پوند بدهی به بار آورد، ورشکست شد.

پنانت ۳۹ ساله مجموعه‌ای از طلبکاران را داشته؛ از جمله اداره مالیات، بانک‌ها، شوراها و شرکت‌های خدماتی متعدد. دادگاه بیرمنگام برای پنانت حکم ورشکستگی یک ساله صادر کرده است.

منبع نزدیک به جرمین پنانت در این باره گفت: «او همه‌جا از پول نقد استفاده می‌کند. بدهی‌هایش ۷ رقمی شده است. بدهی‌های او به اداره مالیات و بانک‌ها بسیار زیاد شده. جرمین در پرداخت وام مسکن کوتاهی کرده و احتمالاً دارایی‌اش بازپس گرفته خواهد شد.»

پنانت پس از ناکامی در تسویه تعدادی از صورت‌حساب‌های معوقه، توسط طلبکارن به دادگاه فراخوانده شد.

دو سال پیش و در سال ۲۰۲۰ هم بعد از بدهی بسیار شرکت ثبت شده توسط او با نام خودش «جرمین پنانت» هم منحل و از ثبت شرکت‌ها حذف شد.

درباره دردسر قبلی برای پنانت بخوانید: دردسر بزرگ برای ستاره سابق قرمزها/ عمارت میلیون پوندی مزرعه کشت مخدر شد!/ تصاویر این خانه و مواد مخدر کشف شده را ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی