پسر سرخیو آگوئرو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر سرخیو آگوئرو پس از رسیدن آرژانتین به فینال جام‌جهانی، با شورت پدرخوانده‌اش، لیونل مسی، عکس گرفت.

مسی در دیدار آرژانتین و کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی درخشید. او یک گل زد و یک پاس گل داد و آلبی‌سلسته در نهایت با نتیجه ۳-۰ پیروز میدان شد. بعد از بازی به بنجامین ۱۳ ساله، شورت ورزشی برنده ۷ توپ طلا اهدا شد.

آگوئرو آن‌قدر با مسی صمیمی است که او را پدرخوانده فرزندش تعیین کرد. گلزن سابق منچسترسیتی با کوچکترین دختر دیگو مارادونا به نام «جیانینا» ازدواج کرده بود و بنجامین حاصل این ازدواج است. آگوئرو و جیانینا پس از ۴ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

مسی و آگوئرو از زمان حضور در تیم ملی با هم نزدیک و صمیمی بوده‌اند و آگوئرو مسی را برادر خود می‌داند. او حتی به امید بازی در کنار مسی به بارسلونا پیوست اما مسی در نهایت از آن‌جا رفت و زندگی جدیدی را در پاریس آغاز کرد. از وقتی آگوئرو بازنشسته شد مسی در اردوهای تیم ملی تنها ماندن را ترجیح می‌دهد و اتاقش را با کسی شریک نمی‌شود.

آگوئرو و مارادونا

خیلی‌ها انتظار داشتند که آگوئرو در کادر مربی‌گری آرژانتین برای این جام‌جهانی قرار بگیرد اما با این‌که این اتفاق نیافتاد، حضور آگوئرو همیشه و همه‌جا حس می‌شود. او هنگام جشن پیروزی آرژانتین بر هلند در زمین حضور یافت و به شادی پرداخت و بعد از بازی هم در درگیری‌های داخل تونل شرکت کرد.

آگوئرو در بحبوحه خصومت بین بهترین دوستش و ووت وخورست وارد عمل شد. این اولین بار نیست که او در قطر به دفاع از مسی می‌پردازد. او به بوکسور مشهور «کانلو آلوارس» که مسی را به دلیل لگد زدن به پیراهن مکزیک در رختکن متهم به بی‌احترامی کرده و او را تهدید کرده بود، توپید و به او پاسخ داد: آقای کانلو! به دنبال بهانه نباش، شما مطمئنا چیزی در مورد فوتبال و اتفاقاتی که در رختکن رخ می‌دهد نمی‌دانی. همیشه بعد از تمام بازی‌ها پیراهن‌ها به دلیل تعرق روی زمین پرت می‌شوند و اگر صحنه را با دقت دیده باشی مسی کفشش را درآورد و تصادفا پایش به پیراهن خورد.

ناگفته نماند که کانلو هم بعدا عذرخواهی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی هدف IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    محمد رضا یوسفی هدف
  • زهرا مرادی یاغی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    زهرا مرادی یاغی
  • زهرا مرادی عمو فرزاد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    زهرا مرادی عمو فرزاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی