نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هانسی فلیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی آلمان در بازی مقابل ژاپن ژست سکوت گرفت و جنجال‌های زیادی به پا کرد، و حالا در اقدامی جدید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد و جریمه شدن را به جان خرید.

با اینکه فیفا همه را موظف کرده که قبل از هر بازی در جام‌جهانی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کنند، آلمانی‌ها سرپیچی کردند و هیچکدام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اسپانیا حاضر نشدند.

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، به تنهایی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و هیچکدام از بازیکنان را به همراه نیاورد. او در پاسخ به سوال مربوط به غیبت بازیکنان گفت: «از هتل ما تا اینجا ۳ ساعت راه است. درک نمی‌کنم چرا به ما اجازه ندادند در هتل صحبت کنیم. ما در هتل امکانات خیلی خوبی برای برگزاری کنفرانس داریم ولی به ما اجازه نمی‌دهند. من هم به تنهایی آمدم و ترجیح دادم بازیکنانم در هتل بمانند و استراحت کنند. آنها فقط باید به بازی مقابل اسپانیا فکر کنند.»

در حالی که تمام تیم‌ها در نزدیکی استادیوم‌های جام‌جهانی مانده‌اند، آلمان تنها تیم حاضر در تورنمنت است که صد کیلومتر دورتر اقامت دارد و دلیل‌شان این بود که بازیکنانمان باید احساس آرامش کنند و از هوای تازه لذت ببرند.

فدراسیون آلمان به دلیل تصمیمش برای عدم حضور بازیکنان در کنفرانس مطبوعاتی بدون شک با جریمه مالی روبرو خواهد شد.

در این میان، شایعاتی هم مطرح است مبنی بر اینکه آلمانی‌ها همچنان از اقدامات فیفا در قطر و ممنوعیت استفاده از بازوبند One Love ناراضی هستند و از این طریق اعتراض خود را نشان داده‌اند. آنها قبل از بازی با ژاپن هم ژست اعتراضی گرفتند و با گذاشتن دست روی دهان خود این پیام را ارسال کردند که فیفا (و کشور میزبان) نمی‌گذارند صدای ما شنیده شود.

کل‌کل آلمان با فیفا ادامه دارد/ حرکت عجیب در کنفرانس خبری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • T IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    کونبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی