نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پافشاری فتح‌الله‌زاده روی یک ادعای عجیب/ مسی را به استقلال می‌آورم!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال باز هم بر موضع خود درباره جذب مسی پافشاری کرد.

علی فتح‌الله‌زاده که پیشتر یک بار اعلام کرده بود در صورت امکان مسی را برای استقلال جذب می‌کند بار دیگر صحبت خود را تکرار کرد.

او در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در خصوص جذب بازیکن اعلام کرد: اگر علی کریمی به استقلال بپیوندد که خوب است اما اهداف بزرگتری داریم. مسی؟ یک بار گفتم ۳۷ سالگی او را جذب می‌کنیم و حالا اعلام می‌کنم اگر تا آن زمان مدیرعامل استقلال بودم او را جذب می‌کنم. مگر استقلال یا پرسپولیس تیم‌های کوچکی هستند؟ ژاوی در تیم‌های قطری بازی کرد که سطح پایین‌تری نسبت به تیم‌ها ما دارند.

گفتنی است فتح‌الله‌زاده قبلا اعلام کرده بود مسی در سنین بالا قابلیت جذب دارد و حالا با توجه به حرف‌هایش می‌توان گفت مسی در سال ۱۴۰۳ استقلالی خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی FR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    میگن مسی بعد دیدن این خبر داره روزهارو می شمره برای اومدن به دوچرخه
  • رضایاک اصلی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    تو روحی را بیار نمیخواد انقدر خود شیرینی کنی😂😂
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    اقای شوالیه نمیدونه پونزده شونزده ساله های الان مثل نوجوونای زمان ما نیستن ،اطلاعاتشون از مشاورای این بالاتره و با این وعده ها ذوق مرگ نمیشن ، بنظرم این تا وقتی اب های اجرلو از اسیاب بیفته مدیرعامل میمونه بعد گزینه اصلی وزارت با پول استرا وارد میشه و سکانو در دست میگیره
  • شهروز IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣
  • مسعود IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    شما همون بدهی باقیمونده به صاحبخونه شفر رو بده
  • Shah'hin IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    واقعا این ادمه نمیخواد دست از این رفتار و حرفای مزخرف برداره؟؟ تو همه این سالها با "ترکوندن بمب" شده سوژه مسخره و ریشخند همه اما نمی خواد کم بیاره! واقعا دیگه تو ایران رییس و مدیر عامل وجود نداره که تیما هی به قهقرا میرن؟ چیزی پرتاب میکنن تو انباری دوباره بعد از گذشت چن سال میرن برش می دارن، با آستین گرد و خاکش رو تمیز می کنن نهایتا با یه "هاه" جلوی دهنشون مثلا برقش میندازن و میارنش سر جالیز و خرمن تیما!! تصور کنین... عروسکای فنری رو داشبورد ماشینا رو! به لیست مدیر عاملای تیمای پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد ، ذوب آهن و... تو همه این سالها نیگاه کنین. تازه وقتی هم سر کار نیستن تو تلویزیون و مطبوعات در حال کارشناسی هستن
  • سیدرضا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    من نمیدونم چه حساسیتی به حرفهای مدیران عامل استقلال وجود داره ، وقتی پرسپولیس برای دو مهاجم خارجی خود فقط برای یکسال نزدیک به دومیلیون یورو خرج میکنه چرا استقلال نتونه با این هزینه مسی رو در سی و هفت سالگی بیاره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی