نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نقطه قوت انگلیس تبدیل به کابوس این تیم شد/ بهترین خبر برای طارمی و کی‌روش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست ملی پوش لیورپول در بازی مقابل آرسنال مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست ملی پوش لیورپول در بازی مقابل آرسنال مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. او در این بازی هم مثل چند وقت اخیر عملکرد ضعیفی داشت.

اشتباه ترنت، مدافع لیورپول، که باعث گلزنی آرسنال به این تیم در دقیقه اول مسابقه دو تیم شد هواداران لیورپول را خشمگین کرده است. این بازی در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود آرسنال به پایان رسید. هنوز یک دقیقه از شروع مسابقه در ورزشگاه امارات نگذشته بود که آرسنالی‌ها موفق شدند دروازه لیورپول را توسط گابریل مارتینلی باز کنند. عملکرد ضعیف ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، روی این گل او را در معرض انتقادهای شدیدی قرار داده است.

هواداران لیورپول آنقدر از الکساندر آرنولد عصبانی هستند که عده زیادی از آنها می‌گویند او به چمپیونشیبپ تعلق دارد و نه لیگ برتر. یک هوادار لیورپول نوشت: «لیورپول به وضع اسف‌باری افتاده. ترنت در فاز دفاعی طوری بازی می‌کند که به درد چمپیونشیپ می‌خورد نه لیگ برتر.» هوادار دیگری نوشت: «ترنت چه کار می‌کند؟ او اصلا نباید کار دفاعی بکند. عملکردش در جریان دفاع کردن تیم مسخره است. خیلی مسخره.»

اما نکته مهم این مصدومیت این است که تیم ملی انگلیس حالا در پست دفاع راست که خیلی ها آن را نقطه قوت این تیم در جام جهانی می‌دانند دچار بحران شده است. کایل واکر مدافع منچسترسیتی در همین پست که انتخاب اول گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس برای بازی در پست دفاع راست بود مصدوم است.

حالا آرنولد نیز مصدوم جدید در این سمت از زمین است و فقط دو گزینه کیران تریپیه و ریس جیمز مدافعان نیوکاسل و چلسی هستند. جیمز هم مدتی است که دچار افت شده ضمن اینکه در تیم چلسی بیشتر در پست هافبک راست بازی می‌کند تا دفاع راست. تریپیه نیز بازیکنی چندپسته است که ساوتگیت با توجه به ضعف شدید تیمش در دفاع چپ قصد داشت او را در این سمت به کار بگیرد.

این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای تیم ملی ایران باشد. بحران مصدومیت تیم ملی انگلیس که حالا هری کین ستاره این تیم را هم در بر گرفته (هرچند بعید است مصدومیت او جدی باشد) بیش از هر چیز در سمت راست خط دفاعی سه شیر نمایان شده است

در بازیهای دوستانه اخیر ایران، کارلوس کیروش، مهدی طارمی را در پست وینگر یا هافبک چپ به کار گرفته و به نظر می‌رسد در جام جهانی نیز همین طرح را خواهد داشت. مصدومیت و ضعف دفاع راست‌های انگلیس این فرصت را به طارمی و تیم ملی ایران می‌دهند که از نقطه قوت انگلیس را به پاشنه آشیل این تیم تبدیل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی