نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
۴ |
۵
سورپرایز دوم کی‌روش در اتریش رونمایی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از حضور کی‌روش در ایران، گفته میشد یکی از بازیکنانی که شانس همراهی تیم ملی را از دست خواهد داد شجاع خلیل زاده است.

شجاع خلیل‌زاده در زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی چند بار علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه کرد و در اوج آمادگی به تیم ملی دعوت نمی‌شد. اما با رفتن کارلوس کی‌روش ورق برای او برگشت و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی شد و در نهایت به همراه اسکوچیچ سریعترین صعود تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفت.

اما کارلوس کی‌روش که به نظر می‌رسد این بار با رویه ای متفاوت به تهران آمده است این بازیکن را در لیست مدعوین تیم ملی قرار داد تا نشان دهد از هیچ کس کینه ای به دل ندارد. اما سورپرایز دوم کارلوس کی‌روش در اتریش رونمایی خواهد شد و آن حضور این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی است.

برخی گفتند کارلوس کی‌روش به دنبال انتقام از شجاع خلیل‌زاده است و به همین خاطر او را دعوت کرده و می‌خواهد در بازی با اروگوئه و سنگال او را روی نیمکت بنشاند و از زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی گنجی استفاده خواهد کرد اما همان طور که اشاره شد نظر کارلوس کی‌روش عدم تغییر در پست مدافعان میانی تیم ملی است. حتی کارلوس کی‌روش بر این عقیده است این دو چون در تیم باشگاهی در کنار هم بازی می‌کنند می‌توانند در تیم ملی هماهنگ تر نشان دهد.

دیدار تیم ملی در برابر ارگوئه، یکم مهرماه در استادیوم تیم دسته دومی‌ سانکت پولتن اتریش برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه نفر IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اون موقع که یه سر و گردن از کل مدافع های آسیا بالاتر بود دعوت نمی شد ولی حالا میشه . هم تیمی بودن این دو تا چه فایده داره وقتی هر هفته دو تا گل میخورن؟
    • :)) FR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      خودتو بی‌طرف نشون نده . تابلوعه که کیسه‌کشی . میگی قبلا یه سر و گردن از همه بالاتر بود که خودتو بی‌طرف نشون بدی . ولی هنوزم یکی از بهترین دفاع‌های آسیاست . شما که برای برگشتن کیروش یقه جر میدادین :))
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    جوری در این متن هماهنگی دومدافع میانی شده تحلیل شده که آدم فکر میکنه حرف از مدافعین میانی رئال یا بارسا درمیانه ای بابا االاهلی قطر که دیگه هماهنگی نمیخواد مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
  • ناشناس IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    دشمنان ایران را بشناسید تمام مدت دارند دارند با اخبار خود در تیم ملی اختلاف درست می کنند با این کار معلوم است چه می خواهید بابا پول مهم است یا ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی