نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
۲ |
۴
ماجرای کشتی‌گیر طلایی ایران که برای صربستان افتخار آفرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی ارسلان برای تیم ملی کشتی فرنگی صربستان مدال طلا کسب کرد تا نامش حسابی بر سر زبان‌ها بیفتد.

محمد بنا خیلی اعتقادی به مسابقات انتخابی ندارد و در مورد علی ارسلان هم این اتفاق افتاد به طوری که او اصلا در مسابقات انتخابی شرکت نکرده و یا اگر شرکت هم کرده بود عنوانی کسب نکرد که رسانه‌ای شود. جالب این که او خیلی بی سروصدا از ایران رفت و کمتر کسی حتی از جامعه کشتی فکر می‌کرد او به صربستان برود و طلا بگیرد.

روزی که ارسلان از ایران رفت محمد بنا اصلا هیچ واکنشی نشان نداد چون اعتقاد چندانی به او نداشت و ارسلان هم اصلا در حد تیم ملی نبود اما بهرحال این کشتی گیر توانست به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی صربستان درآید و امسال در شرایطی که صرب‌ها میزبان بودند و کلی طلا درو کردند، یکی از طلاها را به نام خود ثبت کند. این نکته را نباید فراموش کرد که بسیاری از انتخاب‌های محمد بنا درست بوده و بهرحال او هم احتمال دارد اشتباه کند اما این بی انصافی است که یک اشتباه او را ببینیم و کلی از انتخاب‌های درستش که منجر به افتخار آفرینی برای ایران شده را نبینیم.

ارسلان هم شاید حق داشت که برود و البته در این مورد نمی‌توان قضاوت کامل تری انجام داد چون باید حرف دل او را هم شنید اما روزی که از ایران رفت فدراسیون کشتی و شخص بنا هیچ واکنشی نشان ندادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر از مشهد FR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    مشکل کشتی، اول مربوط به شخص علیرضا دبیر هستش. ضعیف ترین رییس فدراسیون. اصلا شایستگی این جایگاه رو نداره. علیرضا دبیر، دنبال پست و مقام و روضه و مرگ بر امریکا و کارت بسیج و این چیزاست. بهتره بره دنبال همین ها. اصلا به درد ریاست فدراسیون نمی خوره.
  • اهورا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    خوش به حالش..خود را از این منجلاب و فساد حکومتی و نابرابری نجات داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی