نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش جالب ژاوی به جدایی ستاره رئال‌مادرید/ یک بازیکن مهم از دست داده‌اند ولی ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا به ماجرای جدایی کاسمیرو از رئال مادرید واکنش نشان داده و حرفهای جالبی زده است.

ژاوی سرمربی بارسلونا به ماجرای جدایی کاسمیرو از رئال مادرید واکنش نشان داده و حرف‌های جالبی زده است.

منچستریونایتد برای خرید کاسمیرو ۷۰ میلیون یورو هزینه کرد و به این ترتیب، این هافبک برزیلی به ششمین خرید گران‌قیمت تاریخ این باشگاه تبدیل شد. مسئولان باشگاه منچستریونایتد برای تقویت تیم و نجات آن از شرایط بحرانی چند خرید انجام داده‌اند. آن‌ها پیش از این موفق به خرید تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینس و کریستین اریکسن شده بودند، اما نیاز مبرم تیم یونایتد به یک هافبک دفاعی حس می‌شد، چون زوج فرد و مک‌تامینی اصلاً نمایش خوبی نداشته‌اند. آن‌ها جمعه شب موفق شدند  کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید را با قیمت ۶۰ میلیون پوند به خدمت بگیرند.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته دوم تیمش در لالیگا مقابل رئال سوسیداد در این مورد حرف زد و گفت: «کاسمیرو بازیکن مهمی در فوتبال اروپا است. آن‌ها (رئالی‌ها) بازیکنی را به جای او جذب کردند، اما من دوست ندارم در مورد رقبای‌مان صحبت کنم. آن‌ها یک بازیکن مهم را از دست دادند، اما این تصمیمات مربوط به باشگاه آن‌هاست.»

کاسمیرو از سال ۲۰۱۳ برای رئال بازی می‌کرد و سال گذشته نیز قراردادش را تا ۲۰۲۴ تمدید کرده بود ولی یک پیشنهاد عالی از منچستریونایتد شرایط را تغییر داد و این انتقال خیلی سریع صورت گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی