نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آقا کریم از ۲ نفر به شدت دلخور است/ دستمزد مد نظر مربی سرخ‌ها برای حضور در تیم ملی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خبر دار شدیم کریم باقری با دلخوری و ناراحتی از تیم ملی جدا شده و پرسپولیس را انتخاب کرده است.

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که آقا کریم از دو فرد تأثیرگذار و با نفوذ در فدراسیون و تیم ملی بسیار دلخور است. یکی از این دو فردی مهم در فدراسیون است و دیگری در تیم ملی نفوذ زیادی دارد اما او مشکلی با دراگان اسکوچیچ ندارد!

اولین کسی که بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی را مطرح کرد احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال بود. او بدون آن که اشاره ای به اسم مربی سرشناس پرسپولیس داشته باشد اعلام کرد یک نفر به دراگان اسکوچیچ و تیم ملی اضافه می‌شود تا نظم و انضباط را به تیم باز گرداند.

همان روز خیلی‌ها متوجه شدند منظور سخنگوی فدراسیون فوتبال کریم باقری است. در ادامه نیز دراگان اسکوچیچ خواستار حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی شد.

در حالی که تصور می‌شد باقری از لیست مسافران جام جهانی به طور قطع کنار رفته، دراگان اسکوچیچ بار دیگر خواستار حضور او در تیم ملی شد و در برنامه ورزشگاه گفت: «دلم می‌خواهد از فدراسیون بخواهم هر شرایطی که از دستش برمی‌آید، برای تیم ملی در جام جهانی انجام دهد. هرکسی که بتواند کمک کند، قطعا از او دعوت می‌کنیم. وقتی ببینم کسی ارزش کمک کردن را دارد و تیم ما را تبدیل به تیم بهتری می‌کند، از او کمک خواهیم گرفت.»

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: «واقعا من رابطه خوبی با آقای باقری دارم و مطمئنا دلم می‌خواهد دوباره کسی مثل ایشان در تیم ملی باشد. امیدوارم فدراسیون کمک کند و موانع حضور ایشان برطرف شود.»

اما این یک طرف ماجراست. بازگشت کریم باقری به تیم ملی چندان هم آسان نیست. او دو مخالف جدی و با نفوذ دارد که اصلا و ابدا موافق بازگشت مربی پرسپولیس نیستند.

جالب آن که این دو نفر پس از بازی برگشت  ایران و کره جنوبی به بهانه بی توجهی کریم باقری به تیم ملی، سفر به دُبی و حضور در کنسرت رضا صادقی، هیئت رئیسه را مجاب کردند حکم به کنار گذاشتن او بدهد!

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید همین دو نفر جلوی پرداخت پاداش کریم باقری ( به دلیل بردهای تیم ملی و صعود به جام جهانی) را نیز گرفتند. او در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از فدراسیون طلبکار است اما همین دو فرد جلوی پرداخت آن را گرفته‌اند.

گرچه دراگان اسکوچیچ خواستار بازگشت کریم باقری شده اما مخالفان بسیار با نفوذتر از دراگان اسکوچیچ هستند. از آن گذشته کریم باقری نیز حالا شروط جدیدی برای بازگشت دارد. مربی پرسپولیس هنوز فراموش نکرده است که چگونه هیئت رئیسه با ادامه حضورش در تیم ملی مخالفت کرده و برخی‌ها عنوان کردند او باید بین تیم باشگاهی اش و تیم ایران یکی را انتخاب کند.

بنابراین حالا که تیم ملی و اسکوچیچ به کریم باقری نیاز پیدا کرده اند، او هم خواستار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طلب و پاداش گذشته به علاوه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد به عنوان کمک مربی تیم ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    کسی مثل کریم پیدا نمیشه .همه در پستوها او را مردود میکنند جرات ندارند آشکار بگویند .این یعنم که شوخی ندارد .پولها را بدهید تا شخصیت تیم ملی برگردد.کریم مساویست با انضباط و مدیریت ذاتی . استیلی چرا همه جا هست چون گزنده و با شخصیت نیست .ولی کریم مساویست با ایران و فوتبال ایران شناسی . چقدر فضولباش داره این تیم ملی اوت شده از مدیران دویزاری فدراسیون . وزیر ورزش هم که نمیشه سوال کرد . الابختگی بکشید زیرش نکنه از غیب کمک بشه
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    باقری باید بره به تیم ملی کمک کنه
  • Ali IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    من خودم طرفدار باقری هستم امادر مورد پول فراوان کاملا مخالفم .معنی ندارد این کارها ،ازفردا تامین کنندگان نظم در تمامی اماکن اجتماع این مورد را ملاک قرار می دهند و خواستار دریافت پول های بی حساب و کتاب می شوند. راه چاره این است که با بازیکن بی انضباط حالا هرفردی میخواهد باشد ( نوشتم فرد نه کس زیرا فرد ویاافراد یاغی هرشخصی که باشد ناکس هست نه کس ) باید به شدت برخورد شود حتی اگر اصلاح نشد او را اخراج کنند، چه فرقی دارد تیم که می خواهد دو باخت و یک مساوی بگیرد سه باخت بگیرد درعوض این موضوع بی انظباطی و منم منم ها ریشه کن خواهدشد .
  • gaber IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    این ماجدی سرپرسته یا موشه که تو سوراخ رفته و پیدایش نیست .راستی راستی دادکان کجا این کوچولوها کجا .وزیر ورزش هم که نیست که کسی از او کمک بگیره .همه دارند همدیگر را نابود میکنن سرپرست و رئیس فدراسیون فقط دادکان و مهندس عابدینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی