نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خاطره‌بازی با خبرورزشی| فتح‌الله‌زاده: از خرید هاشمی‌نسب پشیمانم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۱ را می‌بینید.

فتح‌الله‌زاده: از خرید هاشمی‌نسب پشیمانم!
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی از پشیمانی خود نسبت به خرید مهدی هاشمی‌نسب مدافع فصل قبل پرسپولیس ابراز پشیمانی کرد. فتح‌الله‌زاده گفته بود اگر می‌دانستم با خرید مهدی هاشمی‌نسب انقدر درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شوم و تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرم این کار را نمی‌کردم و حالا خود مهدی هاشمی‌نسب نیز به شدت تحت فشار و استرس است.

پروین: تا آخر خط با عابدینی هستم
علی پروین سرمربی پرسپولیس که پس از قهرمان کردن این تیم در لیگ به شدت با محسن مهرعلیزاده دچار مشکلات حاشیه‌ای شده بود، اعلام کرد تا آخر با امیر عابدینی هستم و اگر او را از مدیرعاملی پرسپولیس کنار بگذارند من هم پرسپولیس را رها خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    کامنتها رو می‌خوندم، بعضی‌ها فقط باری بهر جهت نظری بدهند .بدون کمترین اطلاعات ، یا کمی تفکر.!!!؟؟؟ تعجب کردم چگونه بخودشون اجازه میدن یه برخورد بین دو ورزشکار قدیمی رو با سخیف ترین کلمات بازخورد ببخشند. یعنی چه مردک قرار نیست تو بین دو فرد که وجهه شان کیلومترها ازت فاصله‌ دارند رو به چالش بکشی ؟؟!!اونهم با ترازوی قضاوت خودت که حتی کمترین شناختی از طرفین نداری.نه بیوگرافی اشان رو میدونی ، نه مغزت کشش دیدن بعضی‌ از روابط رو داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی