نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
در صورت ابقای اسکوچیچ/ یک مربی به اردوی تیم ملی برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که ابقای اسکوچیچ از سوی اعضای هیات رییسه قطعی شود تغییراتی را حتی در کادر فنی تیم ملی شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود یکی از این تغییرات بازگشت کریم باقری به اردوی تیم ملی خواهد بود. خیلی‌ها معتقدند حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی هیچ فایده ای نداشته باشد دست کم نظم و یکدستگی را در اردوی تیم ملی ایجاد خواهد کرد. 

کریم باقری در مسیر صعود به جام جهانی همراه تیم ملی بود؛ اما به یکباره و به بهانه اینکه مربی تیم ملی نمی‌تواند دوشغله باشد از تیم ملی جدا شد چرا که انتخاب کریم باقری از بین پرسپولیس و تیم ملی؛ پرسپولیس بود و اعلام کرد به شرطی حاضر است در تیم ملی هم کار کند که جایگاه خود را در تیم پرسپولیس از دست ندهد. 

این موضوع از سوی حمید استیلی مدیر اجرایی تیم ملی به کریم باقری یاد آور شد و همان طور که پیش بینی می‌شد کریم باقری تیم پرسپولیس را انتخاب کند. اما این بار قرار است کریم باقری به اردوی تیم ملی برگردد و همزمان در تیم پرسپولیس و تیم ملی باشد. جالب است تیم ملی این بار در شرایط دچار چالش و مسایل حاشیه ای شد که کریم باقری در اردوی تیم ملی نبود و در بطن این حاشیه‌ها هم بازیکنان تیم ملی قرار دارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملوان صحرا نورد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اين حميد استيلي داره خودشو جر ميده که پاي تمام پرسپوليسي ها رو به تيم ملي باز کنه. همين بشر رو بندازنش بيرون تمام مشکلات تيم ملي حله
  • دنیای امروز IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    دقیقاچیزی که چندبارتوی نظریات دادم همینه،کریم باقری کاریزماو پرستیژکامل داره که درحین لبخندجدیت کاری واصولی داره که بازیکن بایدنقش خودش روایفاکنه...به نظرم حمیداستیلی اصلابدردتیم ملی نمیخوره میشه توی اعضای فنی که تاکتیک های خوبی انتقال بدند ازآقای تاتار،مجتبی حسینی،محرم نویدکیا،رضاعنایتی که مربی های خوبی بودندونشون دادندباتغییرتاکتیک کارهای بزرگی کردندمیتونند مسمرثمرباشند...اگه مربیان دروازبان وبدنسازخوبی هم نداریم با آوردن مربیان خوب خارجی هم به کیفیت تیم ملی کمک کنیم واگرهم خوب هستندوبازیکن هافقط مشکل بودندکه مطمئناًآقاکریم میتونه درست هدایتشون کنه...
  • jg IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    فقط يك خواهش دارم يك بازي دوستانه، قبل از فيفا دي هماهنگ كنيد تا بار فني و اتحاد تيم ملي را ببينيم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی