نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیام‌های تهدیدآمیز برای لواندوفسکی/ مهاجم لهستانی تهدید به مرگ شده است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را تهدید به مرگ کرده‌اند.

روبرت لواندوفسکی که شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و دنبال جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به بارسلوناست، سرانجام روز گذشته (دوشنبه) بدون خانواده‌اش به شهر مونیخ بازگشت و امروز صبح هم در تست‌های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ حضور یافت تا در ادامه به تمرینات پیش‌فصل باواریایی‌ها ملحق شود.

پیوتر کوژمینسکی خبرنگار لهستانی که رابطه خوبی هم با لواندوفسکی دارد و با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم همکاری می‌کند، گزارش داد؛ لواندوفسکی چندین بار از طریق شبکه‌های اجتماعی تهدید به مرگ شده است و از این رو تصمیم گرفت به تنهایی و بدون خانواده به شهر مونیخ بازگردد. مشخص نیست که این تهدیدها از جانب چه گروهی و چه کسانی انجام شده است، اما می‌توان حدس زد که این تهدیدها از جانب هواداران متعصب بایرن صورت گرفته است.

گفته می‌شود بارسلونا آخرین پیشنهاد خود به بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی ۳۳ ساله را ارائه کرده و امیدوار است که این پیشنهاد مورد پذیرش بایرنی‌ها قرار بگیرد و تا پایان هفته این انتقال نهایی شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، بارسلونا و لواندوفسکی پیش از این برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده‌اند.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در ۳۷۴ بازی، آمار ۳۴۴ گل زده و ۷۲ پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است. او تاکنون به بایرن برای کسب ۱۹ جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی