نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این مربی دو شغله باقی می‌ماند/ قانونی که فقط برای کریم باقری اجرا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که فدراسیون فوتبال تاکید داشت که مربیان پرسپولیسی تیم ملی باید از بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کنند مهرداد خانبان هم در اردوی تیم پرسپولیس حضور پیدا می‌کند و هم تیم ملی.

مهرداد خانبان در اردوی تیم ملی در دوحه حاضر شد و بعد از بازی با الجزایر در تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس شرکت کرد و به تازگی هم برای شرکت در سمینار جام جهانی راهی دوحه شد و قطعا در روزهای آینده در اردوی تیم پرسپولیس حاضر خواهد شد. اما کریم باقری به بهانه این قانون یعنی یک شغله بودن پرسپولیس را انتخاب کرد و حق حضور در اردوی تیم ملی را ندارد.

به نظر می‌رسد تاکید فدراسیون فوتبال بر اجرای قانون یک شغله بودن مربیان تیم ملی برای راندن کریم باقری از کادر فنی تیم پرسپولیس بود! در غیر این صورت مهرداد خانبان هم باید از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب می‌کرد.

به هر حال کریم باقری از کادر فنی تیم ملی جدا شد و او به این بهانه تیم پرسپولیس را انتخاب کرد. باقری از ابتدا هم به فدراسیون فوتبال گفته بود به شرطی به تیم ملی می‌آید که در کادر فنی تیم پرسپولیس هم حاضر شود. او یکی از مربیانی است که هر مربی ای به پرسپولیس می‌آید جایش در کادر فنی تیم محفوظ است و حتی به بهانه نشستن روی نیمکت تیم ملی نمی‌خواهد این موقعیت را از دست دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    اونموقع که استیلی مربی پرسپولیس شد و هوادارها از بازی اول شروع کردند به شعار دادن بعضیها میگفتند چرا بهش فرصت نمیدید؟ .... سالها گذشت و این مرد خودش با کارهاش جواب این سوال رو داد! روزی که سرپرست تیم ملی شد دیگه کسی نمونده بود که بخواد بگه خالا بهش فرصت بدید همنو جوری که مجیدی رو در امید کله پا کرد اسکوچیچ رو هم کله پا خواهد کرد. برای همین هم همونجایی رو هدف گرفت که ضعف همه مربیهای کرواته! اتوریته! برای همین هم بود که قانون فقط در مورد باقری اجرا شد و یه ادم خاشیه سر خود مثل خداداد رو میخواست بیاره جای کریم! البته الان تازه اغاز شروع ماحراهای ماست!
  • یه ایرانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    میتونید آنالیزور بگیرید، ما آقای خانبانو میخواهیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی