نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تمجید رسانه خارجی از روند پیشرفت ستاره تیم ملی ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه اندونزیایی در گزارشی به پیشرفت مهاجم ملی پوش ایرانی بایرلورکوزن در 10 سال گذشته پرداخت.

سایت «Suara.com» اندونزی، در گزارشی به درخشش سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال در سال ۲۰۱۲ پرداخت که اکنون بعد از گذشت ۱۰ سال از این بازی ها آزمون به ستاره گرانقیمت فوتبال آسیا تبدیل شده است.

این رسانه اندونزی، نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران یکی از حذف شده‌های جام زیر ۱۹ سال آسیا در سال ۲۰۱۲ اکنون به عنوان سومین بازیکن گرانقیمت آسیا شناخته می شود.

سردار آزمون با وجود اینکه ملی پوش ایرانی است، بالاترین رقابت تیم های آسیا در سال ۲۰۱۲ را تجربه کرد. ایران در سال ۲۰۱۲ به همراه ازبکستان، استرالیا و ویتنام در این مسابقات شرکت کرد.

ایران و ازبکستان حتی موفق شدند مرحله گروهی را در رده اول و دوم به پایان برسانند.

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با ۴ گل بهترین گلزنان ایران در این تورنمنت شدند. سردار آزمون هم اکنون ۲۷ سال سن دارد و سابقه بازی در چند تیم مطرح اروپایی به ویژه تیم های روسیه را در کارنامه خود دارد.

از جمله تیم های ستاره ایرانی تیم های روستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ بوده است و سردار همچنین ۲۱ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و ۶ گل به ثمر رسانده است. سردار آزمون در سال ۲۰۲۲ بعد از درخشش بی نظیرش راهی بایرلورکوزن آلمان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی