نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جدایی دومین هافبک پرسپولیس هم قطعی شد/ رونمایی مربی استقلالی از خریدهای سریالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه فولاد به زودی از دومین خرید پرسپولیسی خود رونمایی خواهد کرد.

فولاد خوزستان تا به اینجای نقل و انتقالات موفق شده تا مجید علیاری و سعید آقایی را به خدمت بگیرد. در خصوص باشگاه اهوازی گفته می شود این تیم توافقات خود را با بازیکنان مد نظرش انجام داده و قرار است طی روزهای آینده به صورت سریالی از بازیکنان جدید خود رونمایی کند.

در همین زمینه یکی از بازیکنانی که با فولاد به توافق رسیده احسان پهلوان است. هافبک سرخ ها به دلیل ترافیکی که در خط میانی این تیم ایجاد خواهد شد و البته با توجه به پیشنهاد چشمگیر فولاد خوزستان قصد جدایی دارد و طی روزهای اخیر هم خداحافظی او از پرسپولیس قطعی شده است.

به این ترتیب نکونام و فولاد به زودی از دومین پرسپولیسی در تیم شان رونمایی خواهند کرد. با جدایی پهلوان، سرخ ها دومین هافبک خود را از دست خواهند داد. پیش از این محمد شریفی هم از جمع سرخ ها خداحافظی کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سالار.ف IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    حالا آقا یحیی بشینه و ببینه با همین بازیکنایی گه به چشمش نمیومدن و دنبال اخراجشون بود و هست باشگاه فولاد چه تیمی میسازه و... آقا جان بازیکنایی که پرسپولیس تو فصل قبل داشت به جز 2 یا 3 نفر داخلی و کل 3 نفر خرید خارجی مابقی از بهترینهای لیگ بودن حالا چرا نتونستیم نتیجه دلخواه رو بگیریم مشکل از جایی دیگه بود نه صرفا از بازیکن... پرسپولیس احسان پهلوان رو نباید مفت از دست بده ولی همیشه مرغ همسایه غازه.پهلوان اگه درست هداییت و رهبری بشه به مراتب از صادقی بهتره .آقا یحیی احسان همون بازیکنی بود که خودت دو فصل پیش اوردی یادته!!!؟؟ البته ناگفته نماند که اگه این جابجایی ها تو لیگ نباشه که دیگه نفع و منفعتی تو فوتبال و لیگ داخلی واسه یه سری ها نیست!!!!!!
  • حسین آقا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    بنظر من هم مثل این دوستمون اینه که احسان پهلوان بازیکن بسیار خوبی هست فقط و فقط باید ببین کجا ازش استفاده کنن دریبل زن عالی سرعتی عالی دیگه چی میخواهی اون مربی هست که باید با توجه به تخصص بازیکنش بهترین پست رو بهش بده شیری مگه نبود .. عالی بود ولی توی پرسپولیس فقط ۳۰ درصدش بکار گرفته میشد حالا رفته فولاد تبدیل به ستاره شده .. اصلا پرسپولیس در خراب کردن بازیکنای ستاره موفق بوده الان باید دود دستی بچسبه به احسان . حالا ببین اگه احسان بره فولاد صددرصد لژیونر میشه
  • پسری ازمکتب تخت جمشید IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    احسان پهلون بازیکن خوبی هست نه دراندازه پرسپولیس.. پهلوان چندتا پاس گل داد2فصل قبل درصورتی که تمام بازی ها فیکس بود... پهلوان بازیکنی نبود وقتی که تیم کارش گره بخوره بتونه گره راباز کنه...
  • عماد US ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    بازیکن بدی نبود برای پرسپولیس اما ستاره هم نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی