نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جزئیاتی از مراسم معارفه ستاره جدید آبی‌ها/ ۲۲ سال بعد از پدر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچسترسیتی به طور رسمی ارلینگ هالند مهاجم جدید نروژی‌اش را معرفی کرد.

منچسترسیتی رسما از خرید ۶۰ میلیون یورویی ارلینگ هالند رونمایی کرد. او قراردادی ۵ ساله به ارزش ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته امضا کرده است.

پیش از این باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده بود که به طور رسمی با باشگاه دورتموند برای انتقال این مهاجم نروژی به ورزشگاه اتحاد به توافق رسیده و این انتقال منوط به توافق با این بازیکن ۲۱ ساله است. نکته جالب اعلام رسمی پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، این‌جاست که ۲۲ سال پیش در چنین روزی، آلفی هالند، پدر ارلینگ رسماً به جمع سیتیزن‌ها پیوسته بود.

این بازیکن نروژی در طول چند فصل اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست و حضور او می‌تواند سیتی را که قدرت بلامنازع چند فصل اخیر لیگ برتر بوده بیش از پیش خطرناک و قوی کند.

این مهاجم جوان که در پنجره زمستانی ۲۰۱۹ از سالزبورگ به دورتموند پیوست، در ۸۹ بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار ۸۶ گل زده و ۲۳ پاس‌گل را به ثبت رساند.

خرید جدید منچسترسیتی معتقد است که سبک بازی تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا مناسب او است. هالند که با امضای قراردادی خود را تا سال ۲۰۲۷ به این باشگاه انگلیسی متعهد کرد در خصوص پیوستنش به قهرمان انگلیس به سایت رسمی این باشگاه گفت: «این روزی افتخارآمیز برای من و خانواده‌ام است. من همیشه بازی منچسترسیتی را تماشا کرده‌ام و در فصول اخیر تماشای بازی این تیم را دوست داشته‌ام. نمی‌توان سبک بازی منچسترسیتی را تحسین نکرد، سبک بازی آنها هیجان‌انگیز است و موقعیت‌های زیادی در جریان بازی ایجاد می‌کنند که این سبک بازی برای بازیکنی مثل من عالی است.»

ستارو نروژی همچنین گفت: «منچسترسیتی بازیکنان زیادی در کلاس جهانی دارد و پپ گواردیولا هم یکی از بزرگترین مربیان تاریخ است، به همین دلیل فکر می‌کنم در جایی درست برای محقق کردن جاه‌طلبی‌هایم قرار دارم. می‌خواهم گلزنی کنم، جام‌های قهرمانی به دست بیاورم و به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم. اطمینان دارم که در اینجا می‌توانم به اهدافم برسم. این انتقالی فوق‌العاده برای من است و بی‌صبرانه منتظر شروع پیش‌فصل هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی