مقایسه وضعیت پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس فعلا در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است و نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است.

پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، یکی از شروط او تامین منابع مالی برای جذب بازیکنان مورد نظر در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بود اما پرسپولیس با وجود بازگشت گل‌محمدی هنوز عملکرد خوبی در جذب بازیکن نداشته است.

در شرایطی که کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات فرصت باقی مانده، فقط یک دروازه بان دوم برای تیمی که باید در دو تورنمنت (لیگ و حذفی) حضور داشته باشد جذب شده در حالی که پرسپولیس در تمامی خطوط نیاز به تقویت دارد.

با توجه به پرونده بازیکنانی چون رادوشویچ، هر لحظه امکان دارد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس مثل همیشه بسته شود و اگر الان نتوانند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند چه بسا در آینده نیز برای تقویت تیم به مشکل بخورد. در کنار این اتفاق، در هر بازی خبر مصدومیت یکی دو بازیکن به گوش می‌رسد و در این شرایط یحیی باید به دنبال جانشینی برای ای مصدومان باشد و جذب بازیکن مورد نظر در هر پست خیال گل‌محمدی را از این بابت نیز راحت می‌کند.

در این شرایط استقلال، جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی، در نقل و انتقالات نیم فصل هم عملکرد خوبی داشته و با جذب چند بازیکن ایرانی و خارجی جلوتر از پرسپولیس قدم برمی‌دارد تا فعلا در نقل و انتقالات نیم فصل دربی را به استقلال باخته باشد.

اگر جذب دو بازیکن خارجی و رامین رضاییان، که اعلام شده پس از سوپرجام به پرسپولیس می‌پیوندند، تحقق نیابد شاگردان گل‌محمدی کار دشواری برای دفاع از قهرمانی در پیش دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • /// IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    بنده خیلی دوست ندارم در خبرهای مربوط به پرسپولیس نظر بنویسم اما دوستان خبر ورزشی چرا در تمامی خبر هایتان به نفع پرسپولیس و گل محمدی مظلوم نمایی میکنید؟چرا پرسپولیس در همه خطوط نیاز به تقویت دارد؟پرسپولیس فقط در بخش دروازه و مهاجم دچار کمبود است که دروازه بان هم جذب شده،پرسپولیس ۴تا دفاع وسط دارد،با احتساب یکی از تاجیک ها دو دفاع راست و با احتساب شجاعی دو دفاع چپ،چهار مهاجم که از مهدی خانی و پاکدل استفاده نمیکند و آل کثیر هم آخرش نفهمیدیم رباط پاره کرده یا نه و در پست هافبک و وینگر هم بیشتر از خیلی از تیم ها ۹ بازیکن دارد و در تعطیلات نیم فصل هم هیچ بازیکنی از آن جدا نشده،استقلال هم فقط حردانی و آمانوف را گرفته و در ازای حردانی هم دو بازیکن از دست داده،مظاهری هم به سپاهان پیوست چطوری وضع استقلال خوب است و وضع پرسپولیس بد؟اکثر بازیکنان لیست گل محمدی را همه میدانیم که غیرمعقول است،چرا باید سپاهان و گل گهر که مشکل مالی هم ندارند چند بازیکن خوبشان را بدون اینکه با بازیکن خوبی معاوضه شوند به پرسپولیس بدهند؟تراکتور کلا دو سه تا بازیکن خوب دارد یکی را هم بدهد به پرسپولیس؟لطفا بی طرف باشید.
    • آقا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      واقعا گل گفتی دوست عزیز،استقلال کدوم چند بازیکن ورودی داشته؟رضاوند. رابط. آقاسی .مظاهری .مرادی. آزادی خروجیهای تیم بودن یک بازیکن ایرانی گرفته خارجیش هم که هنوز کامل نشده
  • کیسه بابا حمید IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    واسه پرسپولیس همیشه سقف قرارداد وجودداره مدیران عامل منصوبی حمید کیسه کش عرضه ندارن پول رضایتنامه بدن ولی درعوض کیسه کشا بازیکن های میلیاردی خارجی اول فصل جذب کردن الانم که پول رضایتنامه ازبک به اندازه شیش تابازیکنه حالادستمزدمیلیاردی خودش به کنارتوهرپست سه تابازیکن دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی