نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست نماینده مجلس در صحن علنی؛ عادل فردوسی‌پور را به تلویزیون برگردانید/ برای معیشت مردم که کاری انجام نمی‌دهیم اما...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدار با رئیس صدا و سیما خبر داد و خواستار بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه سیما شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. حرکت اخیر فوتبالیست‌های تیم ملی در رقابت با تیم ملی عراق را تحسین می‌کنم آنها باعث شعف و شادی در دل مردم و جوانان ورزش دوست شدند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدارش با ریاست صدا و سیما خبر داد و گفت: ۱۰ روز گذشته در نشستی با رئیس سازمان صدا و سیما، برگشت دکتر عادل فردوسی پور به برنامه ۹۰ شبکه سه را مطرح کردم و خواستم مکانیسمی برای این کار در نظر بگیرند. ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمی‌دهیم؛ حداقل با بازگشت فردوسی‌پور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم.

درخواست نماینده مجلس در صحن علنی؛ عادل فردوسی پور را به شبکه ۳ برگردانید/ برای معیشت مردم که کاری انجام نمی دهیم اما...

موسوی تأکید کرد: در این دنیا غیر از معصومین همه حاشیه داریم. باید با تعهد و ترمیم این مسائل را برطرف کنیم و زمینه بازگشت این گزارشگر خوب به برنامه تلویزیونی را فراهم کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شومن بیا بیا ..... IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینطورکه ما فهمیدیم و از صحبتهای ایشون متوجه میشیم نگاهشون به عادل بیشتر نگاه ملیجک مآبانه است تا یه مجری فوتبالی البته خدائیش هم عادل فی النفسه بوقچی لنگیا بود و شومن خوبی برای مسئولان وقت فدراسیون و سازمان لیگ بود و خوب کارهاشون رو لاپوشانی میکرد مثل همین پولهایی که در زمینه تبلیغات محیطی جابجا میشد و عادل هیچوقت حرفی ازش نزد
    • Asas IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      پنج قهرمانی پی در پی،انواع جامها و دوفینال واقعی اسیا و...چه ها که نمیکنه،خدارو شکرت پرسپولیسی ام و اتیش گرفتن کیسه کشارو از نزدیک لمس میکنم
  • MAMALI IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بلاخره یکی حرف حق و درست زد
  • ح ر IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    وظیفه اصلی شما معیشت هست نه این کارها برای معیشت کارهای بسیاری می تونید بکنید که یا نمی کنید یا تخصص لازم رو ندارید ایران مگر از امارات و قطر کمتر هست که یک بیابان رو به این سطح رساندند سیاست های غلط خارجی و داخلی باعث شده نه تنها جلو نریم که به سرعت به عقب هم برگردیم کدام کشورها رو در جهان سراغ دارید که این قدر انزوای سیاسی اقتصادی و اجتماعی برای ملت خود به ارمغان بیارند و اراده ملت این قدر محدود و سرکوب بشه
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بالاخره بین نمایندگان مردم!یکی پیدا شد حرف دل مردم رو بزنه!هم در مورد معشیت وهم در مورد خواسته ی قلبی مردم.البته اگه اون ۹۹درصدی که به بی محلی معشیت و زندگی مردم عادت دارن بزارن اینجور توصیه هایی عملی بشه!!!
  • حمید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    برنامه نود تموم شد،
  • م IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اعتراف بزرگ
  • فقط خدا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    عجب و واعجبا یعنی بابرگشت عادل فردوسی پوربه تلویزیون میشه جایگزینی برای معیشت مردم ؟؟؟؟؟؟نخواستیم اگه خدارامیشناسین وبه فکرمردم هستین پس معیشت مردمودرست بفرمایید لطفا ........عادل خودش گفت !!!!!!!!!
  • مهدی همدانی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    البته اکثر ورزش دوستان خواستار حصور عادل با برنامه نود هستند. ولی تعجب من در اینه که وقتی نماینده ای از بی کفایتی همکاران خود سخن به میان میاورد پس ما باید به کی متکی باشیم. نماینده محترم بهترین کار استعفاست!
  • غلام IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    واقعا مگه عادل تو تلویزیون نیست ؟!پس فوتبال۱۲۰همکارش کیه؟ضمنا شما برو فقط به معیشت فکر کن .تو صدا وسیما همه یکین عادل وکسی دیگه نداره اگه کوچکترین خط فکری خلاف سازمان داشته باشن حتی یک کلمه از کل مجموعه حذف میشن بیچاره مردمی که زیاد فریب این جنگ زرگری ها میشن مثل خیلی جاها..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی