نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پاری‌سن‌ژرمن در اولدترافورد تلافی کرد؛ بارسلونا، یوونتوس و چلسی پیروز شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که پاری‌سن‌ژرمن شکست دیدار رفت مقابل منچستریونایتد را تلافی کرد، بارسلونا، یوونتوس و چلسی قاطعانه پیروز شدند و صعود دورتموند هم حتمی شد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با شکست منچستریونایتد در خانه‌اش مقابل بارسلونا و بردهای قاطع بارسلونا، یوونتوس و چلسی به پایان رسید.


در دیدار مهم گروه E سویا میزبان چلسی بود، اما بدجور شکست خورد و صدر را به آبی‌های لندن واگذار کرد. چلسی در این بازی ۴ بر صفر پیروز شد. ژیرو همه گل‌های این بازی را در دقایق ۸، ۵۴، ۷۴ و ۸۳ (پنالتی) زد.

این برد چلسی را ۱۳ امتیازی کرد و سویا ۱۰ امتیازی باقی ماند.

تسلیم سویا برابر چلسی


در گروه F، دورتموند موفق نشد گل برتری‌اش مقابل لاتزیو را حفظ کند و در نهایت تن به تساوی یک-یک داد. گوئریرو دقیقه ۴۴ گل نخست بازی را برای زنبورها زد، اما ایموبیله در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را گشود. دورتموند ۱۰ امتیازی شد و با این تساوی هم به مرحله بعد خواهد رفت.

تقسیم امتیاز میان دورتموند و لاتزیو

کلوب بروژ در دیگر بازی این گروه ۳ بر صفر زنیت را برد. دِکتلائره، فانکن و لانگ در دقایق ۳۳، ۵۸ (پنالتی) و ۷۳ برای بروژ گل زدند. این تیم بلژیکی ۷ امتیازی شد و اگر در بازی آخر لاتزیو را ببرد صعود خواهد کرد.

زینت و سردار آزمون در برابر بروژ حرفی برای گفتن نداشتند


در گروه G، بارسلونا با ۳ گل در پوشکاش آرنا موفق به شکست فرنتس‌واروش شد. در شبی که مسی در ترکیب بارسا حضور نداشت، گریزمن، بریت‌ویت و دمبله در دقایق ۱۴، ۲۰ و ۲۸ (پنالتی) برای بارسا گل زدند. با این برد بارسلونا ۱۵ امتیازی شد و همچنان صدرنشین است.

برد بارسلونا با گلزنی گریزمن و دمبله

یوونتوس هم که امیدوار است هفته آخر جای بارسلونا را بگیرد برد مشابه ۳ بر صفر را مقابل دیناموکیف کسب کرد. کیزا، رونالدو و موراتا در دقایق ۲۱، ۵۷ و ۶۶ برای بانوی‌پیر گل زدند. یووه در جدول ۱۲ امتیازی شد.

برد قاطع یوونتوس


در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی امشب هم منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل پاری‌سن‌ژرمن ۳ بر یک مغلوب شد. نیمار ابتدا دقیقه ۶ پاریسی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۳۲ شوت رشفورد با خوش‌شانسی کمانه کرد و به درون دروازه مهمان رفت. اما نیمه دوم باز هم تیم تحت هدایت توخل عملکرد بهتری داشت و توسط مارکینیوس و نیمار دقایق ۶۹ و ۱+۹۰ به گل رسید. ضمن این که فرد دقیقه ۷۰ از زمین بازی اخراج شد. با برتری لایپزیش، معادلات این گروه پیچیده‌تر شد. منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیش همگی ۹ امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های اول، دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شادی گل بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن بعد از گلزنی مقابل منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی