نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
مهدی فنونی‌زاده: بازی تیم محمود فکری درست شکل تیم کارلوس کی‌روش بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: مشخص است که با غفوری لج کرده‌اند. چرا، چون دو تا حرف زده که به مسئولان فدراسیون برخورده است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی درباره آخرین شرایط استقلال در لیگ برتر و بازی پیش‌ رویش با فولاد و همچنین دعوت نشدن وریا غفوری به اردوی تیم ملی با ما همکلام شد.

استقلال اولین بازی‌اش را برد.
بله این خیلی خوب است که لیگ را با برد استارت زدیم ولی خب بازی بازی دلچسبی نبود.

چطور؟
استقلال بازی بدی نکرد ولی خب خیلی هم خوب نبود.

دلیل‌تان چیست چون استقلال ۲ بر صفر برنده شد؟
این اولین بازی تیم بود و اولین تجربه فکری با استقلال که برای این منظور خوب بود ولی خب چون محمود خودش هافبک دفاعی بوده برای همین سبک کاری‌اش در تیم بیشتر روی دفاع متمرکز می‌شود و بعد می‌خواهد روی ضدحمله کار را پیش ببرد. در حالی که این روش برای استقلال خوب نیست. استقلال تیمی نیست که بخواهد به ضدحملات دل ببندد. این تصوری است که حریفان استقلال باید از دیدار با این تیم داشته باشند.

ولی نتیجه گرفت؟
بله! سبک فکری درست شبیه کی‌روش است. یعنی اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم. من معتقدم استقلال حتی اگر در بازی ۲ گل هم بخورد باید هجومی بازی کند و ۵ بار دروازه تیم روبه‌رویی‌اش را باز کند. استقلال واقعی این است. بازی بعدی هم با فولاد است!

در اهواز با فولاد بازی دارند.
آنها هم در هفته اول مساوی کردند و نکونام هم تفکراتش کی‌روشی است و بنابراین یکی از چرک‌ترین بازی‌های این هفته می‌شود.

وضعیت کلی تیم استقلال را چطور ارزیابی کردید؟
تیم خوب بود و راحت و روان کار می‌کرد ولی مشخص بود که به دلیل دیر شروع شدن فصل بدنسازی استقلال هنوز از نظر بدنی شرایط لازم را ندارد و این کار را سخت کرده بود. فکر می‌کنم دو سه بازی اول که بگذرد وضعیت استقلال خیلی بهتر می‌شود.

 روز گذشته در حمایت از وریا غفوری متنی را منتشر کرده بودید.
بله! من معتقدم وریا همین الان بهترین دفاع راست قاره آسیاست و باید او را به تیم ملی دعوت کنند. اصلاً حق مسلم او بازی فیکس برای تیم ملی است.

پس چرا دعوت نمی‌شود؟
این بحث دیگر سلیقه‌ای نیست و مشخص است که با این بچه لج کرده‌اند. چرا، چون دو تا حرف زده که به مسئولان فدراسیون برخورده است. خب ایرادی دارد حرف حق را زده است. من به نوبه خودم از او حمایت می‌کنم و حتم دارم بالاخره این لجاجت‌ها تمام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش جاعل US ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    بهترین دفاع راست چی ؟؟؟؟؟ قاره ی آسیا ؟؟؟؟؟؟ شوخی می کنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • میلاد IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      حسادت مهدی فنونی زاده به فکری کاملا معلومه. تیم کیروش کلا از زمین خودش جلوتر نمی اومد مگه توی ضد حمله ها. اما تیم فکری اصلا اینجوری نبود و تو بیشتر دقایق بازی تو زمین حریف بود. فکر کنم مهدی فنونی زاده نشسته بود بازی تیم ملی زمان کیروش می دید
  • Amir perspolisi RO ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    آخه خدایا مطرح شدن و خودتو سرزبونا انداختن به چه قیمتی؟؟؟؟ یارو میگه وریا بهترین دفاع راست حال حاضر آسیاس خخخخخخ لامصب حداقل بگو ایران شاید بشه بهش فک کرد اونم در حالیکه نعمتی بهترین دفاع راست لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد و الهلال یاسر الشهرانی قیمتش سه میلیون یورو ترانسفر مارکت زده، فقط برو بازی هاشو ببین کف میکنی بعد برا مطرح شدن میای میگی بهترین دفاع راست حال حاضر آسیا؟؟؟؟ اونوقت چیکار کرده؟؟؟ چه مقام و موفقیته تیمی؟؟؟ اکثرا بازیکنای موفق رو از تیم های موفق انتخاب میکنن، و تیم اگه موفق باشه خودبخود بازیکنم دیده میشه
    • لنگیهای بیکار IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      خدایی شما لنگیها انقدر که به تیم سرورتان استقلال و بازیکنان این تیم توجه دارین به تیم از هم پاشیده ی خودتون توجه نمیکنید .خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی