نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز گفته شد پرسپولیسی‌ها به صورت نقدی و چکی حدود 9 میلیارد به شهرخودرو و گل‌محمدی داده‌اند یا می‌دهند. این رقم حتی از قرارداد دلاری استراماچونی و کالدرون هم بیشتر است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ محمدحسن انصاری‌فرد که تا دقیقه ۹۶ می‌گفت کالدرون برمی‌گردد، دوشنبه شب خیلی ریلکس در برنامه فوتبال برتر گفت من از چند روز قبل مطمئن بودم که او برنمی‌گردد! مدیر قرمز‌ها چند بار هم گفت کالدرون بدترین توهین‌ها را به من و پیروانی کرد و حالا خوشحالیم که به خاطر دل پاک هواداران‌مان گل‌محمدی را آوردیم و...
انصاری‌فرد حداقل ۴ بار گفت خدا را شکر می‌کنیم که یحیی آمد، اما میثاقی از او نپرسید شما که این‌قدر به گل‌محمدی اعتقاد داشتید، چرا ابتدای فصل و بعد از برانکو او را نیاوردید؟ می‌خواهید بگویید آن موقع شهرخودرو یحیی را نمی‌داد؟ خب الان هم که نمی‌داد، اما چک را که گرفتند و به قول خودشان وزرا که زنگ زدند، کار تمام شد. همین وزرا (طبق ادعای مسئولان شهرخودرو) می‌توانستند ابتدای فصل هم زنگ بزنند و یحیی را پرسپولیسی کنند، اما خب ایرج عرب قبلاً با کالدرون بسته بود و حتماً نمی‌شد کاری کرد. نکته دیگر اینکه گل‌محمدی مربی خوبی است و از انتخاب او می‌توان حمایت کرد، اما این رقم‌هایی که در مورد قرارداد او شنیده می‌شود، دود از کله آدم بلند می‌شود. دیروز گفته شد پرسپولیسی‌ها به صورت نقدی و چکی حدود 9 میلیارد به شهرخودرو و گل‌محمدی داده‌اند یا می‌دهند. این رقم حتی از قرارداد دلاری استراماچونی و کالدرون هم بیشتر است و صددرصد باعث می‌شود قیمت سایر مربیان ایرانی هم ۲، ۳ برابر شود.
در استقلال کماکان هیچ‌کس نمی‌داند دارد چه کار می‌کند! ستار همدانی که یک هفته سرپرست بود، ناگهان با یک تفکر خارق‌العاده معاون اقتصادی شد و سپس از این پست هم استعفا داد! همین استقلالی‌ها تا دوشنبه شب سجاد آقایی را نمی‌خواستند و طرف حتی با پیراهن ذوب‌آهن عکس گرفت و ناگهان خلیل‌زاده گفت هیچ‌کس را از دست نمی‌دهیم، اما بلافاصله طرف رفت ذوب‌آهن! بعد همین آقای خلیل‌زاده سر دعوا با آذری (که خیلی دوست دارد مدیرعامل استقلال شود) کلی از رزومه و سابقه درخشان مدیران استقلال تعریف و تمجید کرده بود! به طور مشخص حالا هم که روزنامه را می‌خوانید خود مدیران استقلال نمی‌دانند کدام بازیکن را می‌خواهند و کدام را نمی‌خواهند. البته همین که تا امروز نظرشان در مورد فرهاد مجیدی عوض نشده (اگر نشده باشد) جای شکرش باقی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی