نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که استقلالی‌ها در بوق و کرنا کردند پاتوسی را می‌خواهند و با او قرارداد خواهند بست، فولاد خوزستان بی‌صدا و آرام با این بازیکن مذاکره و توافق کرد.

به گزارش خبرورزشی، آیاندا پاتوسی قرار بود شاه‌ماهی استقلال و فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات باشد، اما درست در روزی که همه فکر می‌کردند آبی‌پوش شود، سر از فولاد خوزستان درآورد. در شرایطی که استقلالی‌ها در بوق و کرنا کردند پاتوسی را می‌خواهند و با او قرارداد خواهند بست، فولاد خوزستان بی‌صدا و آرام با این بازیکن مذاکره و توافق کرد. اینکه چقدر رقم قرارداد اوست هنوز مشخص نیست ولی استقلالی‌ها می‌گویند فولاد پیشنهاد بالاتر داد و او را خرید.

پاتوسی ظاهراً به خاطر اتفاقاتی که در تابستان امسال افتاد از دست استقلالی‌ها شاکی بود و اصلاً قصد نداشت به این باشگاه ملحق شود. این بازیکن در روند مذاکرات و در نهایت پس از توافق با فولاد به مسئولان این باشگاه گفت: «اصلاً بحثی برای حضورم در استقلال نیست. نرفتم به آنجا، چون بدقول هستند.» پاتوسی تمایل داشت به باشگاهی ملحق شود که روی حساب و کتاب پولش را بگیرد. فولاد هم در همان ابتدا بخشی از پول قرارداد پاتوسی را داد و سپس اعلام کرد در زمان مقرر دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی