نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته سایت عربی کورا خبر داد مهرداد پولادی از باشگاه الشحانیه کنار گذاشته می‌شود. این خبر خوبی درباره مدافع چپ سابق تیم ملی نبود و گویا اتفاقی برای او افتاده است.

مهرداد جایی نمی‌رود

به گزارش خبرورزشی، مهرداد چند هفته پیش در بازی با الوکره مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. خیلیها تصور میکردند نکند این مصدومیت او حاد است که الشحانیه تصمیم گرفته نامش را از لیست تیم کنار بگذارد و بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

خبرهای رسیده از قطر اما حکایت از آن دارد که مهرداد مشکلی برای همراهی الشحانیه ندارد و میتواند امشب برای تیمش بازی کند. همسترینگ این بازیکن در بازی با الوکره آسیب دیده بود که سه هفته فیزیوتراپی کرد و توانست دوران نقاهت را هم سپری کند. این بازیکن برای بازی امشب برابر الاهلی که جباری و منتظری را هم در اختیار دارد، آماده شده و در دربی ایرانیها به میدان میرود البته منتظری هنوز نمیتواند برای الاهلی بازی کند و از نیمفصل نامش به لیست تیم اضافه میشود. پولادی همچنین قرار نیست جایی برود.

شیخ باشگاه الشحانیه علاقه عجیبی به مهرداد دارد و در حال حاضر او کاپیتان تیم هم به حساب میآید. به همین دلیل مهرداد در این باشگاه باقی میماند و قرار نیست جای دیگری برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی