نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پیام خاص امیر قلعه‌نویی برای یک ستاره؛ تو را می‌خواهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر امیر قلعه نویی مایل است هم چنان از وحید امیری درترکیب تیم ملی بهره ببرد. منتهی برای دعوت دوباره از این بازیکن باید منتظر حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس باشد.

وحید امیری در سال های اخیر همواره یکی از بهترین های پرسپولیس و تیم ملی بوده اما چند صباحی است در ترکیب ثابت تیم پرسپولیس به میدان نمی آید که یکی از دلایل آن مصدومیت های پی در پی بود. اتفاقی که موجب دور شدن او از ترکیب تیم ملی هم شد.

با تصمیم امیر قلعه نویی، وحید امیری به مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما رفت و جایزه تیم ملی را دریافت کرد. برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به عنوان برترین صحنه ورزشی سال ۱۴۰۲ معرفی شد و به همین بهانه جایزه ای تقدیم تیم ملی شد که با تصمیم امیر قلعه نویی، وحید امیری برای دریافت این جایزه راهی سالن همایش های سازمان صدا و سیما شد.

این یک پیام مفهوم برای ستاره تیم ملی و پرسپولیس از سوی امیر قلعه نویی داشت. اینکه تو را می خواهم.

امیر قلعه نویی برای دعوت دوباره از وحید امیری منتظر یک بهانه است. اینکه بار دیگر شاهد حضور این بازیکن در اسکواد پرسپولیس باشد. در این صورت وحید امیری به سرعت دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می شود. به خصوص که وحید بازیکنی است که می تواند هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله در پست های مختلف برای تیم ملی بازی کند.

اگر چه با دعوت از این بازیکن بار دیگر میانگین سنی تیم ملی افزایش پیدا خواهد کرد اما امیر قلعه نویی معتقد است، حضور بازیکنانی چون وحید امیری جدا از بالا بردن کیفیت فنی تیم ملی موجب افزایش تجربه تیم ملی هم می شود. در صورتی که وحید در بازی های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر درترکیب پرسپولیس به میدان بیاید، بعید نیست یکی از بازیکنان حاضر در اردوی خرداد ماه تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید: صدای پای بازیکن نام‌آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی‌دلیل نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    خبرورزشی هی دنبال جوانگرایی بودی چی شد پس!هرکاری میکنی وحید امیری برگرده تیم ملی!!!
  • شهرام IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    جناب قلعه نوعی اسم تیم ملی روبزارمدرسه پیره مردها نه تیم ملی این وعده جوانگرایی احسان حاج صفی که خیلی بهترازاین بازیکن نکنه شعبه دوم لنگ رو تونیم ملی تاسیس کردی
  • محمدجوادیوسفی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    بابا دست بردار از پیرهای فوتبال چقدرتو ترسو وضعیتی وبی اعتماد به جوانان . داری خودت را فدای این تفکر پوسیده می کنی
  • Kaveh DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    اینم دوست داره پرسپولیس ۱۰ نفره بازی کنه
  • سعیدی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    خدا میداند که وحید امیری برای تیم ملی ارزشی ندارد بجای ایشان از جوانان استفاده بشود بازیکنی که نمی تواند گل بزند و نمی تواند پنالتی تا کمی هنوز از منزلتش در فوتبال باقی است خودش دیگه باید از فوتبال کنار بکشد ولی از نظر اخلاقی الگویی است برای همه خصوصا ورزشکاران قراردادش را هم در پرسپولیس تمدید نمی کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی